![]() |
|
|
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#3 | ||
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
"- Et ganske vanlig bursdagsselskap, sier Hagen "
Jeg vet ikke om det bare er meg, men jeg synes han fremstår så vanvittig arrogant hver gang han titter fram i media. Om det er med vilje eller ikke vet jeg ikke. Jeg husker en annen gang han ble intervjuet om familieformuen sin og han presterte å si noe sånt som " det er jo ikke så mye penger, men for vår lille familie er det det" med et sleipt smil om munnen. Han snakka tross alt om flere milliarder kroner. Han får meg til å bli uvel. Beklager å gå noe off topic, men jeg måtte ha dette av hjertet. ![]() ![]() Edit; Jeg må legge til at jeg ikke har noe i mot at folk tjener mye penger .. (Så kom ikke her med janteloven .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg kan holde utkikk etter han i Kragerø.
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]()
Som stor fan av Springsteen håper jeg inderlig dette bare er et rykte, det går litt i mot ånden og mannen bak tekstene å drive å underholde bare sånn for en fest for rikfolk... *sukk*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
.. "og underholdningen besoerges av Klovnen Bobo og Bruce Springsteen".
Tenk aa synke saa dypt .. faar Spinal Tap til aa se ut som en kroningsferd ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Nei, da foretrekker jeg Fiskeren fra Molde (som er en av Hagens fiender) for selv om han liker å vise seg frem så er han ekte og ikke full av nykker |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Quote:
Har i tre år inndirekte jobbet under den der Stein-Erik figuren, og det ville være å lyve om jeg sa at han var inspirerende og hadde en stil som gjorde at folk virkelig fikk lyst til å stå på. Hvis noen av hans undersåtter påstår at de står på av lyst, nekter jeg å tro det. En slags nødvendighet av tvang og redsel...., kanskje... ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kan det tenkes at denne ankomsten til Torp i kveld har noe med saken å gjøre?
BGT 0032 BQH 18:15 Landet 18:48 (altså fra London Biggin Hill Airport. IATA: BQH - ICAO: EGKB)
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det er Gøran Fristorp og Herborg Kråkevik som spiller opp. For øvrig legges det merke til at maten er litt over Rimi-standard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fra Dagbladet.no: "Blueslegenden BB King var den store overraskelsen da Stein Erik Hagen feiret 50-årsdag på Oterøy i natt."
http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/07/23/472037.html Det ble ikke The Boss som sang bursdagssangen for kjøpmannen.... men jeg tror sangen hørtes bra ut når BB King sang den... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Mye av det som ble budt fram for salg på Rimi ville ikke holdt mål på en kennel. Ufattelig at den mannen kunne bli så rik på så dårlig mat. Men, der har man forbrukerne igjen; billig, billig, billig......, skit i kvalitet. (Nå er vel denne dratt langtnok ut på OT-gjordet sikkert... ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Ihht gårsdagens tabloid intervju med Hagen sjølv, var det nok bare snakk om at CD-plata til The Boss skulle kjime i høytalerne. Godt-godt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Nå kjenner jeg jo hverken Stein eller Kjell, men har vel som naturlig er mest kjennskap til Kjell. Kjell har IKKE glemt hvor han kommer fra (eneste er at jeg skulle ønske han holdt bedre på dialekta si) og han og Bjørn Rune har kjempet hardt og lenge for det de har oppnådd. Det er uten tvil morsomt med den kommentaren Kjell fik av læreren sin... Men hele familien til Kjell er noen utrolig hyggelige og jordnære mennesker og det finnes ikke nykker av noe slag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God men litt tøff mandag morgen fra Singapore. | SudCaravelle | Flyforum | 15 | 08-02-2011 10:21 |
Litt sent, men gratulerer Kaysa | Discus | Flyforum | 8 | 03-09-2008 16:35 |
Litt OT, men morro | sirpjalle | Flyforum | 9 | 17-03-2008 00:22 |
Litt OT, men bare litt - Lynxair | Geir | Flyforum | 2 | 31-01-2008 17:28 |
Litt ot, men | krølle | Flyforum | 0 | 31-01-2007 11:20 |