![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Satt hos noen venner og lekte med min nye lille dings i hagen der og de bor rett under innflygingen på sørsiden så jeg fikk øve på å knipse flybilder også. Her er en noe uvanlig gjest som kom forbi:
![]() Og en F50 som er s langt jeg kan se på a.net VLM sin? ![]() Og rakk ikke hive meg rundt før den var for nær på, men Norwegian kom forbi også: ![]() Er fett hvor små detaljer som kommer frem, her snuten av en BU-maskin: ![]() Og til slutt kom LN-WIE forbi: ![]() Baklys og fælt men det ble jo litt pent ![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Flott
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]()
Nederlandske greier... er nok hasj-smugling eller ecstacy, det er alle tollere i US og Oz overbevist om når jeg kommer på dagsbesøk, blir gransket for det samme hver gang.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
There were no photos in the database matching your query. airliners.net
Keywords: ph-ndr Mystisk du også..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]()
ph-ndr:
![]() -A ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
hehe...du reiser med stil
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() ![]() Flotte bilder, forresten! ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
PH-KXM tilhører Denim Air, burde ikke være noen overraskelse i seg selv det, er jo stort sett de som flyr med hvite Fokkere her i traktene.
![]() Forresten så har samme maskin tjenestegjort på berget tidligere, for NAS. Da med samme reg, leid fra KLM cityhopper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
www.lch78.net
|
![]()
og i følge flightsim.no-forumet er den hvite Fokkeren innleid av DAT som følge av en liten hendelse med en av deres ATR-maskiner på OSL for en tid tilbake.
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Florø har ganske lang rullebane. Det var jo det som gjorde at Coastair (og deretter DAT)kunne by Widerøe konkurranse der med ATR.
Og jeg regner følgende innlegg på flightsim.no-forumet som meget pålitelig: "PH-KXM er leid inn for Danish Air Transport som flyr til og fra Florø/Flora. Den kom hit forrige helg, etter at ene ATR`en til DAT ble tatt ut av trafikk. Grunnen til at ATR`en (OY-JRY) ble tatt ut av trafikk, var fordi det måtte gjennom en større sjekk etter et uhell på Gardermoen; Uhell på Gardemoen Så etterhvert fikk de leid inn Fokkeren til å fly for OY-JRY fram til den var klar for å fly igjen. Nå har Fokkeren flydd her i en uke, men i løpet av morgendagen eller søndag skal OY-JRY vere tilbake i Florø. For å legge til noe da, så var det et litt morsomt øyeblikk på Florø lufthavn (som ikke er så veldig stor) da var både en Dash 8 300-serie,en ATR 42 og en Fokker 50 stod på oppstillingsplassen foran terminalbygget. Var ikke mye plassen igjen da -------------------- Fredrik Helland DAT Teknisk Florø" (Og jeg kan legge til at det var LN-WFA som var det nevnte Dash 8 300-flyet på Flora. Det skulle fly charter til Torp med ankomst kl.1325 14. juli.)
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Skinnseter var det også i den!!
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Liten serie fra Flesland | Anders81 | Bilder & foto | 3 | 17-04-2014 11:28 |
Liten serie fra Flesland | Anders81 | Bilder & foto | 5 | 19-03-2014 19:44 |
En liten kveld på OSL tidligere i juni | Tom McNikon | Bilder & foto | 7 | 06-07-2013 01:17 |
Liten Spotteralert SVG i kveld (20/8, F27) | DY_ENZV | Flyforum | 5 | 20-08-2010 17:50 |
Liten serie fra Flesland 29.03.09 | Rossiyskie Avialinii | Bilder & foto | 8 | 30-03-2009 20:20 |