![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da slo jeg EB i dag.....
G'morgen fra Chesters buk. Er nå på vei hjem til Atlanta. Strålende flott vær etter at det har vært møkkavær hele uka. Menmen - sånn er det. Muligens kommer det Freddasbilder utpå ettermiddagen/kvelden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God fredag formiddag fra Hilton Phuket. Været er som alltid rundt 30 grader og sol. Dagen blir for det meste tilbragt ved et av bassengene. Ha en flott dag!
Last edited by fluxie; 18-03-2016 at 05:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad fredag fra Toten. Nå venter.OIIIIIIIO'n og en hyggelig tur inn mot hovedstaden. Påskeferien starter først til onsdag - men følelsen av stillere dager er her allerede. Haen bra fredag. God start på påsken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
Påskefrokost i barnehagen står på programmet. Deretter blir det kontoret for siste dag der på et par uker. Kona har varslet overtid idag så da blir det vel gutta boys i ettermiddag med dertil egnet middag (les: pizza). Ellers blir det rydding og pakking på plakaten i helgen før man på søndag setter kursen mot TPE. Ha en fin fredag!
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God fredag fra bartelandet
Her sliter man med lettere skallebank etter en Guiness for mye igår... ![]() Ja ja....godt det er helg snart. Minstemann drar på hytta med tante og onkel idag, så da får størstemann rule kåken alene sammen med mamma'n og pappa'n sin ![]() ![]() Ha en strålende fredag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God fredagsmorgen - siste dag før påskeferie. Stille og rolig helg, før noe flyturer på mandag og tirsdag til uken. Kanskje tid og vær til besøke sanddynene på OSL også.
God helg folkens. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Straks klart for levering i barnehagen, men først skal jeg forsøke nye en espresso uten at bøllemannen river ned huset. Kort dag på jobb før det blir og kjøre gamlefars bil til Lillehammer og så ta bussen over til Rena. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Newcomer
|
![]()
god morgen fra Longyearbyen.
-17 grader og strålende sol. En riktig flott start på påsken :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God fredag fra tiggerstaden. Skal prøve meg på Gardermoen med rekordtrafikk idag. Sist jeg var utsatt for "kaoskø" på Gardermoen hvor køen for sikkerhet gikk rundt innsjekkingsområdene så trodde jeg at for en gangs skyld ville "fast track" hjelpe meg. Så feil kan man ta, alle som skulle til "Fast track" måtte stille seg i samme kaoskø og så ble køen splittet i to først da man kom frem til sikkerhetsslusene.
Ellers føles det veldig naturstridig å ikke pakke dykkemaske og undervannskamera for påsken. Ha en god en alle som utfordrer naturen.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Sao Tome. Må finne ut hva jeg gjør da overnattingen jeg bestilte ikke akkurat tilfredsstilte minimumskrav. Bestilte igjennem AirBnb men stadige strømbrudd gjorde at jeg tok meg inn på et hotell i stedet. Huset var forsåvidt greit nok men et sted går grensa. Dessuten lå det utafor byen. Men men dette er Afrika. Man må bare leve med det. Jeg må uansett ha strøm for å jobbe litt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Forøvrig var det en som ringte på hotell telefonen i natt. Sa noe på portugisisk som jeg ikke forstod. La på og han ringte ikke opp igjen så regner med at det var feil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hehe. Kunne vært det
![]() På cafeen jeg var i sted kom det inn noen medlemmer fra det portugisiske forsvaret. De shottet en kopp kaffe og gikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra lesesalen på UiS. Litt flere skyer og litt kjøligere i dag enn de siste fine vårdagene vi har hatt, men en fin vårdag uansett.
Planene for dagen er å ferdigstille en innlevering og kommentere en annen oppgave før en tar påskeferie. En kamerat kommer på besøk hit i morgen, og på søndag blir det Fjord Line og MS Stavangerfjord opp til Bergen. God helg! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Scandic hotel Sola Airport. En mye bedre opplevelse her enn sist. Nå har de fått både minibar og kaffemaskin. Begge deler var fraværende forrige gang. Tommel opp. Frokosten er jo også helt fenomenal.
Ta med Cafe lounger og fast track som har kommet på distriktsflyplassene, så er det blitt rimelig mye bedre å reise domestic enn når jeg gjorde det på full tid for noen år tilbake. Men nå er det omtrent helg. Ha en fin en.
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Ny dag fra landet utenfor Dublin. Her skal man straks i gang med dag 2, så det blir artig. Starter som nr.40 av 564, så her skal det ikke stå på utgangspunktet. Gleder meg. Har flybillett hjem på søndag med Air Lingus og BA, men håper jeg ikke får brukt den...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
[PIRK]Aer Lingus .[/PIRK]
![]() Ellers god fredag fra Berger. Passe rolig dag på jobb, men dessverre et lite tilfelle av kuk i computeren. Får håpe det går seg til. Passe klar for helg, kjenner jeg. En god en ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Awgg ... Trøøøøttt .... Hjemme ved totiden og fant at eldstebikkja hadde driti ned teppet på kontoret ... Dermed måtte man til med tepperenser midt på natten. Herlig - not.
Turen hjem gikk på fire timer blank, Alaska leverte som vanlig, men bagasjen havnet på feil bånd. Men den kom ihvertfall. Mye folk på flyplassen, selv etter midnatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Det drar seg vel mot helg.... Mye folk som snakker om påskeferie, men det er jo fortsatt en stund til påske da. Først kommer Palmesøndag, må vite. Ha en fornøyelig helg, med eller uten palmesus !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God eftan fra Dublin!
Tør vedde på at denne byen i dag har størst antall mennesker i bakrus ut fra innbyggerantall! Helt vilt i sentrum i går, morsomt å oppleve stemningen. Ellers har allergien fra en teppebelagt hotellbygning fått blomstrert opp, prøver å holde meg oppegående, men må nok medisinere seg litt utover for å være på topp. Ajlt bli likar i morra... ![]() Lykke til Hickok i Main! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fredag 13. | EB | Flyforum | 28 | 14-10-2017 15:28 |
Fredag:-) | EB | Flyforum | 10 | 19-05-2017 20:41 |
FREDAG:-) | EB | Flyforum | 24 | 13-05-2017 00:20 |
Fredag! | Bergern | Flyforum | 39 | 03-09-2016 22:23 |