![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,480
|
![]()
Shelden Wooster på ebay - synes prisen var litt stiv, men ...
http://www.ebay.com/itm/Boeing-737-3...p2056016.l4276 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,480
|
![]()
Til samme pris finnes det også Braathens 737-200 og -500 .. de samme modellene jeg plukket opp for en slikk og ingenting på Airliners intetnational i fjor ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
Join Date: May 2013
Posts: 868
|
![]()
Flott modell
Jeg har samme flymodell av Air Europa. Med spansk flagg på. Ble kjøpt i 1997 om bord på en reise til LPA, sammen med en B757 og B737-400. Med di gamle Air Europa fargene på flyene. Men Air Europa har vel faset ut sin B737-300 og B737-400 og B757 nå. Men hvorfor har denne modellen Norsk flagg??? Air Europa er jo et spansk flyselskap. Bare lurte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,480
|
![]()
Ikke Air Europa, men Air Europe.
Air Europe var et engelsk flyselskap som også var assosiert med flere europeiske flyselskaper. Bl.a. Norway Airlines. Norway Airlines' fly hadde det norske flagget. Air Europa var også en del av denne gruppen, og tok med seg livery'et da Air Europe gikk konkurs. https://en.wikipedia.org/wiki/Air_Europe |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
Join Date: May 2013
Posts: 868
|
![]()
Skjønner.
Da fikk jeg vite noe nytt. Dette viste jeg ikke noe ting om. Men takk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norway Airlines/Air Europe | LN-KOG | Flyforum | 17 | 03-02-2019 17:09 |
Norway Airlines/Air Europe + Sterling standmodeller | Claudio BR | Samlerhjørnet | 4 | 28-02-2016 20:30 |
Norway Airlines/Air Europe stewardess cap | Claudio BR | Samlerhjørnet | 1 | 11-06-2013 16:08 |
Color Air 737-300 | Delta777 | Samlerhjørnet | 3 | 22-07-2009 22:09 |
Color Air 737-300 | Delta777 | Samlerhjørnet | 5 | 18-07-2009 17:52 |