![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
... er det her på Kamala, Phuket. Ser frem til en rolig uke uten for mye aktiviteter på timeplanen. Bor på et hyggelig lite hotell rett på stranden. Kun 15 rom. Litt skyer på himmelen i dag, men perfekt temperatur. Frokost bestilt på rommet, ble fortært ute på terrassen. Upåklagelig utsikt som man kan se. Ønsker alle en aldeles fortreffelig torsdag
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra et nytt og stort hotel i Malmø. Rom i 19. etasje gir bra utsikt over byen og Øresund. Nå klar for en treningsøkt før diverse møter i løpet av dagen. Kvelden byr på åpningsfest på et av de andre nye hotellene i byen. Ha en flott torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Foreløpig OK vær med noen pluss grader og opphold. Dagen starter med et par timers befaring før det blir kontortjenrste resten av dagen.
Ha en fin en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord ( 16 km fra sentrum) og her var det faktisk minus 0,5 grad mens P4 morgenfrokost meldte om 2 pluss - men vi har det tørt på bakken når frostdagene fremover kommer - no ICE
![]() Ha en flott dag der du befinner deg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God kveld fra Sydney... Flott dag etter sovet vekk jetlag ... Stor overraskelse ved innsjekk... Kjempeservice, upgraded rom , mye gaver på senga da vi kom inn. Konfekteske , mye annet ... Åffer det da ?
![]() Senere personlig hilsen fra hotellsjefen , personlig kort på døra, bukkende bellboy. " Lykke til på vår "honeymoon" ![]() Oi, oi, vi har vært gift 28 år , og jeg er snart 70 år om noen dager... Hyggelig dette.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Prærien. Arbeidslysten er sånn ganske middels, men får vel fyre igang systemene. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra avdeling 78° Nord, Longyearbyen. Straks frokost, deretter noe så eksotisk som en guidet taxitur
![]() Kaffe med en kamerat som studerer her oppe i ettermiddag. Aldri vært her før. Føltes litt som om vi landet på månen i går ettermiddag. Ikke at det ligner så fryktelig på månen her (eller, hva vet vel jeg) men det er jo rimelig avsidesliggende her. Må si jeg liker det veldig godt. ![]() Ha en forfriskende dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra sola, lett overskyet og sånn passe befolket i område rundt gate, turen går til London hvor man blant annet skal teste uber for første gang ;D
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Amsterdam. Litt kursing og et møte på RAI i dag. Så er det tog ned til Brussel. Der venter det middag.
Imorgen er det hjem etter ca 2,5 uker omtrent sammenhengende reise og liv i koffert. Ha en fin en.
![]() |
#10 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra Berger
Her har man fått i seg første kaffekopp. Rimelig sjaber i dag. Var hjemme med influensa i går, men har kjempet meg på jobb i dag....sikkert ikke veldig lurt, men med stort frafall på avdelingen, så må en bare bite tenna sammen og gjøre et forsøk. Så får en se hvordan det går. Så får en satse på litt indretjeneste i kveld. PGA av div sykdom i heimen siste dager så er man langt på etterskudd med både klesvask og støvtørk. Dagens kjipe beskjed var at USA turen min i Mars mest sannsynlig går til h... og at det ikke blir noe. Hadde gledet meg ganske, men sånn er det noen ganger. Jeg får trøste meg ved å bestille en tur til Kristiansand i stedet for... På den positive siden, så skinner solen ute og dagene blir stadig lengre ![]() S |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God dag fra Værnes, ser ut som verdenseliten i hopp skal ut å fly i dag :-) Møtte han dær Noriaki Kasai før sikkerhetskontrollen å fikk tatt en selfi men han og resten av Japan ser ut til å fly med SAS som tar av ca en halv time før meg. Flere polakker ved gate 35 som jeg flyr fra med boarding snart. LN-DYT skal forresten ta meg ut på tur og tilbake i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Hei fra Park Inn i Oslo!
Tror kanskje vi var med samme fly da eriwe737, satt på 1A nedover jeg. Debatt på NRK i kveld, så hjem til verdens navle i morgen med SK. Frihelg ser det ut som, skal bli godt! ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvis det var DY757 du var med så var vi på samme fly ja :-) Satt selv på 7A.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Varm torsdag, my ass .... Men solen skinner ihvertfall.
Over i jobbmodus .. bring on the coffee ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Første dag på jobb denne uka, formen ikke på topp - men har tatt seg litt opp i ettermiddag. Så får vel holde ut resten av uka. Ha en flott torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God varm søndag fra Bangkok | Ruby | Flyforum | 13 | 27-01-2019 14:27 |
Spyling av varm asfalt | Solvi | Flyteknisk forum | 6 | 30-07-2014 14:32 |
God varm mandag! | petter380 | Flyforum | 23 | 23-09-2013 16:00 |