![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Taipei International Airport hvor turen går tilbake til Hong Kong etter et par netter i Taiwan. Fikk sansen for Taipei og gleder meg til å se om hvordan HK er.
Det boardes i dette øyeblikk på HX253 litt etter skjema , men her har ingen dårlig tid. Snart venter 3 netter på The Langham. Var det flytog som var foretrukket reisemåte inn til Kowloon? Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Mongstad, snart ferdig med en ekstra nattevakt grunnet sykdom. Kjenner at det skakl bli godt å komme seg hjem i seng. Dere får alle ha en fortreffelig tirsdag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra en speilblank prærie. Regn på frossen mark er ingen god kombinasjon. Våknet 0350, så var like greit å legge inn en capucino før avfang fra gate 15 på Osl.
Har selv tatt flybuss fra hkg da jeg bodde på Lanham. Buss stoppet nede ved promenaden, men dette er fem år siden. Noen som vet om noe spesielt skjer i Bergen i dag? Bare fire ledige seter i pluss ser det ut til. Last edited by Chriscross; 24-11-2015 at 06:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
SAS Customer
![]() Join Date: Dec 2010
|
![]()
Morn. To grader, regn, sørpe, huff og huff. Trøndermorgen i november ja. I dag blir det vel å avbestille flybilletter og hotell, blir dårlig med Brusseltur til uka som det ser ut nå. Senere... En god tirsdag til alle, grå eller ikke!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Pluss en og regn. Milepæl nådd da jeg for første gang faktisk våknet før arvingen i dag? Håper det kan fortsette da det ikke er så kult og stå opp 05-et-eller-annet hele tiden. Prærien kaller, glatt eller ikke, jeg satser på Ring3 er såpass saltet at jeg tar bilen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
God formiddag fra Ao Nang. Planen for dagen var speedboat til Phi Phi... Men den planen gikk i vasken pga regnvær. Istedet blir det massasje, ny middag på Carnivore og bytur. Fikk ordnet ny billett til Hong Kong med Hong Kong Airlines direkte fra Krabi natt til torsdag. Var billigere en taxi turen til Phuket ville vært (700kr). Ha en fin dag! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Fra minus 7 grader til pluss 2 garder denne morgen - snakk om is bane for alle biler. Det er kø og kø på E6 - en arbeidskollega kommer fra Kløfta - reiste fra Kløfta kl 5:30 og har ikke nå klokken 07:11 står ved avkjøringen til Frogner etter 1 time og 40 minutter.
Ha en flott dag i stresset for å komme på jobb. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
God kveld fra Hollywood. Her er det ikke glatt, ikke kø eller stress. Tester øl på den lokale countrypøbben hvor bullriding er den store eventen for i kveld
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() God tur videre, og en riktig god dag til alle forumister! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]() Quote:
![]() God høst morgen fra Sola. I dag kommer sjefen på besøk, lurer på hvilket nytt han kommer 😀 Ha en flotte dag ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Nogenlund morgen fra Gaustad. Heftig jetlag i dag. Nuff said Ha en fin en
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=106370 http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=117008 http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=119155 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akergata. Våknet til nyheten om glatte veier, men tente det neppe gjaldt mitt område - sannelig, der tok jeg feil - det første som møtte meg var en speilblank og våt trapp - deretter var det nesten vanskelig å komme seg ned gata. Dog - joggeskosesongen burde være over. Ha en mindre glatt start på dagen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Hei fra Oslo!
Nettopp landet etter en noe forsinket flight fra TRD. Det også pga fet såpeglatte føret her på Østlandet. Så køa sto fra Gardermoen helt inn til byen på E6, deilig å suse forbi med Flytoget da! ![]() Et par kjappe møter og forhåpentligvis hjemme i Skaun til middag i ettermiddag. Et par Osloturer neste uke og, før HK skal besøkes igjen neste torsdag. ![]() ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Jobbe jobbe jo-obbe..... Med deilig kaffe i koppen og fullt trøkk går dagen raskt ![]() Ha en flott tirsdag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nok en hei fra Oslo
Ankom OSL med TG954, laaang tid før vi slapp ut av flyet på grunn av problemer med tilkobling av broa (men ikke like lenge som sist jeg kom fra Thailand...) Så det var dårlig med busser på OSL, så valgte toget. Var nok lurt å unngå E6 denne gangen også. Ståplass til Lillestrøm og klappsete videre. Fra Haugerud T-bane og hjem ble det å gå i gata (ikke alle bilister var helt glade for det så det ut til), fortau og gangveier var speilblanke og uegnet for glatte sko. Kom meg da helskinnet hjem, men helt trygg er man vel fortsatt ikke i og med at de fleste ulykker skjer i hjemmet ![]() Ingen som har ryddet kåken siden sist heller ![]()
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2007
|
![]()
God morgen fra Alnabru........
Vi leser kaos på veiene, is og glatt føre. Neste problemet som dukket opp er alle lommelyktene(el-bilene) i køene som går tomme for strøm.... de lager også kaos, det fryder meg mer enn ulykkene som skjer... Ha en flott dag i bensinbilene/dieselbilene og la lommelyktene stå. hurvert ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 13 | 20-11-2018 19:53 |
God tirsdag fra Tokyo! | Herlov | Flyforum | 11 | 24-03-2015 13:34 |
God morgen fra Taipei! | vetlefo | Flyforum | 14 | 03-12-2013 17:23 |
God morgen fra Taipei | Hypern | Småprat | 21 | 01-08-2013 06:49 |