![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Solen skinner og her har vi vært oppe siden halv seks. På tide og få liv i kona så jeg kan komme meg ut på Prærien og få fyrt opp Excel og ondskapsgeneratoren SAP R3
![]() Grilling i kveld og kanskje jeg skal få montert noen flere barnesikringer så tidligere "sikre" skuffet og skap nå enkelt åpnes opp. Ha en fin dag Så får vi se hva som eventuelt kommer fra SAS |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - knallvær og knall temperatur denne morgen - flott sommervær når først alle har hatt ferie og barna har begynt på skolen igjen.
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra et tåkefylt TOS. Både SK og DY måtte gi opp etter noen runder på ruten ALF-TOS-OSL, og har begge satt snuten mot OSL. Håper på vegne av både fly og folk at tåka letter snart!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjorden!
![]() Sola skinner jaggu meg i dag også, og temperaturen skal visst nesten opp på 30-tallet i Trøndelag...jommen kom sommeren, sent men godt. Her stresses det med pakking for full maskin før avreise Åfjord for noen dager, reiser fra fjord til fjord her. ![]() ![]() Ha en fortreffelig dag forumister, med eller uten pakking og stress! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God morn fra Trondheim
Lakker mot årests varmeste dag....glad jeg kjører motorsykkel ![]() Grillings i går var stoooor suksess, hos voksne og barn...aner en gjentagelse snarlig. Besøk på kirkegården idag, etterfulgt av litt handling tenker jeg. Ha en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Burgas lufthavn. Her er det mange som skal gjem. Men flyplassen er utmerket og det var få køer. Godt utbud av serveringssteder, dog ølpris mint tredoblet ift byen.... Usedvanlig ærlig taxisjåfør fra hotellet og hit. Han nektet å ta imot mer enn 20 leva, hadde tenkt 23. Hyggelig avslutning på en særs bedagelig og fin bulgariaferie. God onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() God dag fra Bodø, her skal man reise i motsatt retning fra Bodø til Varna med charter. Satser på en smidig tur med tanke på at marginen mellom landing og videre transport er mindre enn det som godt er. Nå er det tid for litt lunsj i kantina (ikke kantine i flyprat-forstand, men en ekte ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() ... god tur (er vel over) til Varna! Favorittbyen min om sommeren, i hvert fall. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra beste vest!
Skulle været vedvare, blir dette en dag i de kjølige drikkers tegn. Har planer om et avskjedsmåltid på Grand Cafe, men det blir nok i neste uke. Idag går jeg for østers. Ha en høyglanspolert onsdag ![]()
![]() |
#11 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Endelig hjemme i Skaun (hadde aldri trodd jeg skulle si det.. hehe)!
Her er det tropevarme og sol fra klar himmel! Hjemmekontor i dag, liggende på terrassen med bærbar PC... Meldt samme i morgen også, så holder meg hjemme da også. Fredag er det reisedag igjen, København først, så Amsterdam og Malta før man er hjemme sent neste uke igjen. ![]() Den yngste i familien har ymtet frempå om å gå på skole i USA neste år, så da må man begynne å planlegge litt.. Kan fort bli mange flere turer dit utover, og vi har alt kontaktet en familie i Seattle vi kjenner godt med tanke på om hun kan bo der under skoleåret. Kona bodde der når hun studerte i Seattle også, så da vet man ting er trygt og godt! Får se hva som skjer.. ![]() Nyt dagen folkens! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Våt onsdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 6 | 02-09-2015 11:10 |
God onsdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 9 | 10-06-2015 21:48 |
God søndag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 8 | 31-05-2015 17:02 |
God onsdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 11 | 13-05-2015 19:22 |