![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Rakk å finne ut at Riverwalken her går den i San Antonio en høy gang før jeg sovnet tidlig igår. Idag skal det utforskes mere.
Ha en god en alle som er på oppdagelsesferd.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God lørdag fra AF1275 på regntunge OSL. Turen går i dag til HAV via CDG. Det ble dessverre en kansellering på senere fly som gir connection på 7t i Paris, noe å gjøre for en førstegangsreisende der nede for å slå ihjel tid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - her bøtter det ned - det regner godt - må ikke tenke på at vi må vanne hverken blomster eller plenen neste uke også.
Ha en flott helg der du er ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God hælj fra beste vest!
Skulle ønske det var jeg som var på tur med sju timer til overs. Da ville jeg tatt flybussen til Etoile og gått ned til Trocadero for en lang lunch med utsikt til sentrum og tårnet. Ha en flott en folkens!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Ingen god morgen i Oslo, regnet bøtter ned og jeg hadde i utgangspunktet mer enn full timeplan for dagen:
1. Nasjonal motordag på Festningsplassen, med avduking av Kong Olavs gamle og nyrestaurerte 51 Cadillac. 2. Thai food fair på Youngstorget 3. Opp til Ullevål for Enga - Rosenborg 4. Musikkfest Oslo Og i tillegg er det Champions League finale... Med ønske om at solen snart titter frem ønskes alle en god helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Bryllup for lillebror står på programmet. Så satser på at regner gir seg etterhvert. Talen er i boks og eller er det ikke så mye jeg må passe på. Tror valget om og ta inn på hotell i dag og la arvingen blir igjen med svigers er fornuftig så man kan være litt ufornuftig. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo! Åja, det er musikkdagen i dag - det betyr vel reggae-toner og -rytmer i nabolaget. Tror nok heller det blir fotball på TV og inntak av en bog av spedlam, samt en bedre vin. Det eneste som hadde vært bedre hadde vært på stå på reise til Havanna.... God fredag i regnet eller mer eksotiske steder!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm.. Flott å lese Aftenposten I dag.. Lillestrøm rapport. En av Norges fineste tre byer.. Det vet jo alle
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Oslo. Forberedelser til nevnte bryllup igang. Det vil si jeg sitter og leser flyprat mens damene gjør seg klare
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Oslo nord- været er ikke noe særlig i dag og det er greit da man må drive med prokastinering eller eksamen som det også så fint heter. Politikerne skjønner hvorfor ikke man trenger 11 måneders studiestøtte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra BA763 (ha ha, auto-correct på mobilen endret til BA761). Her venter en del forsinkelse og jeg hadde i utgangspunktet en rimelig tight connection til BA115. Så da får vi se. Heldigvis 4t connection igjen på JFK, så det ordner seg nok. Dessuten er jeg en røver og da ordner man seg sjæl!
Ha en brillefin dag.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Godd day fra heimen. Det var vått, vått, vått utenfor i dag tidlig så da gikk jeg løs på avis, kaffe og deretter opprydding på hjemmekontoret.
Karaoketaxi ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Lite matbilder her i det siste, så jeg får friste med bog fra et spansk spedlam - flybrakt i Rimowa fra Malaga.
![]() Last edited by AirbusTrond; 06-06-2015 at 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Håper hvalen i går smakte ! Tipset et annet kjent medlem her på PM angående tilberedning samme dag, artig at så mange på Østlandet spiser hval nå om dagen. Øya jeg kommer fra er en av få steder der det fortsatt finnes en skute og et mottak - flotte råvarer, og i tillegg er jo det ikke ubetydelig (kultur)historie og tradisjon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra Newark airport. Skulle tro jeg var i Afrika mht den ineffektivt og dårlige infrastruktur som finnes i dette landet. Innsjekk for Business tok 3-4 ganger så lang tid som for Økonomi, samt at sikkerhetskontrollen som vanlig var ekstrem lang og treg. Vel, litt bedre humør nå når jeg har funnet loungen og fått meg en Carlsberg
![]() w |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag fra Utrecht | EB | Flyforum | 14 | 12-01-2019 16:35 |
God torsdag fra Utrecht | EB | Flyforum | 16 | 12-01-2019 09:27 |
God onsdag fra Utrecht | EB | Flyforum | 13 | 09-01-2019 22:44 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag fra charterland | robertaas | Flyforum | 14 | 30-07-2016 20:30 |