![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hepp
Nettet er fullt av søkemotorer for å finne billige flybilletter, hvor man kan søke på gitte destinasjoner på "fleksible" datoer. Men jeg er på jakt etter "noe litt annet". Av typen, jeg veit når jeg har fri fra jobb, og vil gjerne reise "et sted". Akkurat hvor reisen går er ikke så nøye, men gjern til landet som kalles utlandet :-) Så spørsmålet er det noen som har tips om søkemotor, hvor man kan legge inn datoer man vil reise, og hvor man vil reise fra, men med uspesifisert destinasjon også få forslag om billige billetter til ulike steder på disse datoene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flysitter
|
![]()
På http://matrix.itasoftware.com/ kan du legge inn flere flyplasser på samme datoer.
Skriver det som eks: ams,lhr,fra,bcn osv |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Skyscanner (www.skyscanner.no) gir også mulighet til å søke på bestemte datoer og "alle steder" som destinasjon (eventuelt 'Europa', 'USA' eller andre geografiske soner). Se om det kan være noe....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kayak.com/explore
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Lufthansa kjører salg til Europa om dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
google FLIGHT
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
LN-SUA i utlandet, men hvor? IKKE quiz | LN-KOG | Flyhistorisk forum | 14 | 20-12-2015 21:24 |
Du veit du er flynerd når....du veit hvor dette er? | Polaris | Bilder & foto | 11 | 13-06-2011 14:30 |
Teoretisk billige flybilletter | LN-MOW | Reiseforum | 2 | 26-09-2010 16:00 |
Er flybilletter for billige? | TCAS | Flyforum | 1 | 24-09-2010 20:47 |
Hvor er det enklest å finne billige flybilletter? | oskar | Flyforum | 9 | 15-09-2005 17:38 |