![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
![]() Her på Forus er det ikke så lenge igjen av helgens første nattevakt. Så det blir nok ikke så mye is og brus på meg. Men kanskje noen pølser? Mesteparten av dagen skal nok tilbringes i sengen for denne karen. Ha en nydelig dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Peter Fox
|
![]()
Takk-Twin Otter, da er det blitt morgen også på Østlandet - God morgen, Gratulerer med dagen. Det ble ingen last minute booking med QR, da connection i sandkassen var på 24t+
Ha en flott 17.mai alle forumister...-Gratulerer med dagen
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Gratulerer med dagen
![]() På tide å få på bunaden, legge Champagnen på kjøl og fikse de siste forberedelsene før frokostgjestene dukker opp. ![]() Last edited by Someone; 17-05-2014 at 08:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen og gratulerer med dagen
![]() Her ble vi vekket av 17 mai fløyter fra spennte unger kl 06.30. Ikke en god måte å bli vekket på, men er vel forventet ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord med sol og blå himmel - været er perfekt for kos, is og pølser både for barn og voksne.
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Gratulerer med dagen til alle! Dagen feires med Norwegian-bunaden på, så jeg er da i det minste kledt i rødt, hvitt og blått. Det er i hvert fall noe.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lima November
|
![]()
Gratulerer med dagen! Dagen feires med å øve på SOP, lese i AOM, AIC, VFR guide og diverse andre dokumenter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Gratulerer med dagen, alle flyfreaks!
Hjemme på en liten pitstop etter skoletoget i byen hvor de 2 håpefulle har gått i tog og far har gjort litt 17. mai tog spotting med kameratet. Været har vært strålende her i dag, så det har blitt bedre enn forventet, og deilig er det. Nå er det snart til byen igjen for å se på flere 17 mai festligheter. Middag hos opphavet i kveld, og så skal det bli noen øller. I morgen er planen å sove lenge uten barn i huset. Juhuuuu! Fortsatt fin feiring ønskes fra det Sørlandske! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Data warehouse consultant
|
![]()
God formiddag flyvende venner! Våkner opp på The Edge i Tromsø etter en heidundrende åpningsfest! Champagne på frokosten venter og mye god mat og kaker! Bra hotell som kan konkurrere med mye av det vi har i landet. Kos dere masse på dagen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bonusjeger
|
![]()
God morgen og gratulerer med dagen, samtlige flypratere!
![]() ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Gratulerer med dagen alle!
Hjemme igjen etter noen timer nede på Karl Johan, altfor mange folk på en gang syns jeg. Så godt å komme seg hjem igjen igrunn. Ha en forsatt god dag ![]() ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Gratulerer alle fra San Fran
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen også fra Det Store Landet i vest hvor vi i sørøst også har kommet oss på beina. Flagget er heist og far er klar for
![]() Fortsatt småkjølig, men fin stigning forventet før tordenværet tar oss ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Kanskje ta med litt ekstra rødt hvitt og blått .. denne tok jeg 17. mai 2004 - altså for nøyaktig 10 år siden.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag og gratulerer med dagen alle Forumister.
Her over i sørvest er været rimelig bra og 17.mai tog i Tananger og påfølgende feiring der barnebarna har fått sine opplevelser som seg hør og bør må være. Resten av dagen skal tilbringes med familien i tradisjonell 17.mai stemning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Synes jeg også passer for å markere dagen etter en rundtur i Kosovo.
Ha en god en, med eller uten norske matvarer.
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God kveld fra Sandefjord, rukket og hilse på min med tiden begrensede vennekrets her i byen, så sa like så godt at jeg kunne være sjåfør da man ikke fant noe å gjøre utover kvelden. Med en lillesøster som er russ så mitt "offer" settes pris på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Torsdag - dagen før fredag dagen - god morgen. | ATC-flyradar | Flyforum | 8 | 20-08-2015 18:31 |
God morgen og gratulerer med dagen! | EB | Flyforum | 37 | 17-05-2010 22:52 |
God morgen og Gratulerer med dagen | Egenes | Flyforum | 30 | 19-05-2009 21:43 |
Gratulerer med dagen!!! | jcnorway | Flyforum | 1 | 08-05-2009 13:36 |
God soendag morgen - og gratulerer med dagen Billy Bremner! | LN-MOW | Flyforum | 16 | 09-12-2007 20:58 |