![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hei,
Paa julebordet I Oslo paa torsdag ble det oensket at jeg la ut kontonummer til de som oensker aa stoette barnehjemmet som min kone og meg driver I Sierra Leone I vestafrika. Kort fortalt saa har vi drevet et hjem for foreldreloese barn I litt over 5 aar. Vi har naa 16 barn og 4 ansatte baa hjemmet. Det er barn som har til dels grusomme historier bak seg, alle paa sin maate. De har naa et trygt og godt hjem aa bo i. De har flinke og trygge voksne som tar vare paa de. De faar skolegang, medisinsk oppfoelging og alt som skal til. Konseptet er enkelt, men det virker veldig bra. Resultatene er at traumatiskerte og redde barn, som tidligere ogsaa var analfabeter, naa er flinke skolebarn, trygge og glade. Sunne og friske. Enkelt og greit. Kona og jeg jobber helt gratis, og alle hjemlige kostnader tar vi av egen lomme. Saa ogsaa reiser til Sierra Leone. Det betyr at 100% av alt som samles inn gaar til barnehjemmet. Konto nummeret er 5081 07 93667 My African Aid Organisation Sommerroveien 1 3225 Sandefjord Hjemmeside> maao.no Spoer hvis du lurer paa noe. Hilsen Imm
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ikke glem nettadressen, da. Flesk til, folkens. Her går ALT til det gode formål.
http://stormposten.com/sweden/MAAO_index.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Takk Imm - har vært innom nettbanken i dag :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Brussels Airline - Sierra Leone | imm | Småprat | 3 | 01-10-2016 22:02 |
Freetown, Sierra Leone | imm | TripReports | 25 | 28-03-2016 20:14 |
Freetown - Sierra Leone | imm | TripReports | 37 | 27-11-2012 16:51 |