![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Etter litt for mange flytur enn vanlig for å komme til Singapore (4 istedenfor 2) er man endelig på plass. Alt vært ute og fått i meg frokost etter 2 timer søvn i C på SQ
![]() Lærte også at angle-flat beds ikke fungerer bra hvis man ønsker å ligge på magen ![]() Kanskje en 30 min blund nå før turen går til kjentfolk ![]() Ha en strålene mandag på jobb alle andre (nå er det min tur å ha sommerferie!)! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra toppen av Hilton Millennium Bangkok, hvor en sen frokost nytes i loungen. Kjekt med sånne fancy kort som gir en noen fordeler
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ahhh! Der skulle man ha vøri!
Men det blir god morgen med firkorn og skumma. En drøy uke nå, så blir det lounge, champis og sol og varme. Ha en kanon start på det som (om du gidder) blir en herlig uke ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra gullkantina på OSL. Etter en reisefri søndag er det ut på tur igjen (ARN). God ferie til deg Petter380.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. På tide å få noe ut av dagen....spørsmålet er vel om jeg rekker fotballkampen i kveld eller om det blir overtid på jobben. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God mandags morgen fra Ocean Vanguard!
![]() Her nærmer nattskiftet seg slutten, - og det er bare noen få dager igjen til det er tilbake på land også. ![]() Ønsker alle en riktig fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Amatør
|
![]()
God morgen, er det mulig å stå opp så sliten??
Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]() Quote:
![]() ![]() Mornings fra Sola, her har PCèn stått å putret siden fredag. Operativsystem oppgradert på nettverket og da er det masse som må lastes på nytt, bla alle programmer må lastes ned og installeres på nytt. Regner med at helpdesken får nok å gjøre i dag ![]() Ellers ser denne uken ut til å bli rolig, ingen flyturer denne uken heller, så nå begynner jeg å få reise abstinenser. Ha en fin dag |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Her startet arbeidsdagen med å vise bilder fra MEGADO'en til arbeidskolleger. Kanskje har vi fått flere deltagere til neste event? Det blir en travel dag. Fartøyet vi skal bruke til en brønn intervensjon på feltet kommer 12 timer tidligere enn planlagt. Her er det bare å hive seg rundt og mobilisere folk og utstyr som skal være med. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Er ikke sikker på at dette er noe annet enn skikkelig høstvær - Oslo nord sør for Gardermoen
![]() ![]() ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() ![]() Ser fram mot neste DO, og kjenner at det ikke gjør noe at det er en 4,5 dager til helg og drikking igjen... Takk for strålende helg til alle som deltok ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Ruters 13-trikk!
Etter å ha lest diverse rapporter og sett bilder i løpet av helgen, så har det gått opp for meg at jeg nok burde gjort en litt større innsats for å i alle fall PRØVE å komme meg med på MD80-eventet. Jaja, får være mer skjerpet neste gang noe lignende dukker opp! Ny uke, nye muligheter. Mesteparten av mandagen skal brukes i arbeidsmøte med et klassisk tema: tall fra datavarehus stemmer ikke overens med hverken tall i kildesystemene eller tall i virkeligheten. Det blir kos! En mandag ønskes dere alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra midtausten.. Deilig å se all reisingen som foregår med forummedlemmene her.. Oppmuntrende.
Her er hardkjøret fremdeles akselererende, og jeg spottet et grått hår i dag tidlig!! Det ble kjapt nappet ut – da dragen ville hamret løs med spydigheter ASAP. Vi får noen meget gode kollegaer på plass i løpet av oktober, som jan lette på tilværelsen – og forhåpentligvis stoppe det gråe angrepet. ![]() Deilig å kjenne at høsten nærme seg, og at kveldene igjen skjer utendørs. Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mandag ja! Trøtt som en strømpe!
Man vet det blir en dårlig start på uken når man drømmer at man sover dårlig, og blir lovet at man kan sove lenger utover dagen siden man jo sov så dårlig og så våkner av vekkerklokka og skjønner at man har blitt lurt. Er det rart jeg drikker??? Stønn!!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God mandag fra Briskeby! Hjemmekontor før noen møter på Skøyen. Denne uka skal det flys litt, til TRD selvfølgelig.
Takk for en fantastisk fredag folkens, det var utrolig gøy! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra TRD-lettere redusert etter helga, men akk så artig !!
Nå er det bare å lete etter neste flyvning....(vet ikke hvor og når enda, men NOE må det da bli ![]() Ønsker alle en MEGA mandag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn fra Entebbe, hvor folket rundt meg jobber intenst for å gi mine grå hår mer selskap. Bare 9 dager igjen til jeg vender ut mot flyplassen her igjen...
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra København!
Seminar i hele dag etterfulgt av en bedre middag på Peder Oxe i kveld. Nydelig dag i går med sykkeltur og lunsj i Torvhallen. God dag ønskes!
Upcoming flights: 20.09:OSL-ARN-CPH (SK) 24.09:CPH-OSL (SK) 09.10:OSL-ARN (SK) 10.10:ARN-OSL (SK) 25.10:OSL-SVG (SK) 27:10: SVG-OSL (SK) 29:10:OSL-ARN (DY) 31:10:ARN-OSL (DY) 12.11:OSL-FRA-AMM (LH) 16.11:AMM-FRA-OSL (LH) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo.
Hjemme etter en innholdsrik tur til Skottland, med besøk på Highland Park og Glen Garioch som høydepunkter. Nedturen var BAs 50 minutters lange forsinkelse fra LHR på utreise, noe som gjorde at vi akkurat mistet siste fly til Kirkwall. Følgekonsekvensen ble at vi ikke fikk tour som inkluderte en 30 år og 45 år gammel Highland Park. Dette var noe skuffende, men været var bra og alt i alt vellykket. God mandag!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Yayayaaaaa .... godt å komme hjem! Lufthansa leverte som vanlig, men Flynet var for treigt til å kunne se TV. Derfor ble de fotball på BBC Five Live steden, men det fungerte greit det..
Nå er det tilbake til hverdagen .. guttungen må sparkes igang og diverse oppdrag må uføres rundt huset. Men fri fra jobben ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God varm søndag fra Bangkok | Ruby | Flyforum | 13 | 27-01-2019 14:27 |
God og varm torsdag | TriStar | Flyforum | 14 | 12-02-2016 11:47 |
Spyling av varm asfalt | Solvi | Flyteknisk forum | 6 | 30-07-2014 14:32 |
Varm APU på OSL | salmon-air | Flyforum | 1 | 01-02-2007 19:09 |