![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Mar 2011
Posts: 294
|
![]()
Det ser ut til at SAS til San Fransisco har returnert til CPH etter en time i luften?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Sandnes
Posts: 9,172
|
![]()
Sannsynligvis noe teknisk da... Ellers hadde den vel diverted til en nærmere flyplass.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,519
|
![]()
Flybytte og avgått ca 1630. 901 blir et par timer sen da de tok den opprinnelige maskinen ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,519
|
![]()
Flapsproblemer og heavy landing, sies det .. Jaja - godt man hadde en Plan B denne gangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Feb 2007
Posts: 666
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jul 2010
Location: Berlebyen
Posts: 1,496
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 7,479
|
![]()
För tungt flyg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superflyer
Join Date: Oct 2004
Location: Barteland
Posts: 4,569
|
![]()
Er det ikke vanlig prosedyre å sirkle for å kvitte seg med drivstoff/eller droppe drivstoff,når det er slik ?
Kan det ha vært så stor "nød" at landing var påkrevd raskt ? I såfall er det jo dramatisk..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Feb 2007
Posts: 666
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Oct 2006
Location: Oslo
Posts: 1,136
|
![]()
SK995 CPH-PEK ble kansellert i går kveld, følgefeil...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2012
Location: Boden, Sweden
Posts: 502
|
![]()
FR24 visar att man inte kom upp över 9000 fot, flög en åtta över DK och landade igen efter ca 1 timme i luften.
__________________
/ Peter [url=http://my.flightmemory.com][img]http://my.flightmemory.com/pic/Stromoren.gif[/img][/url] |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
Join Date: May 2012
Posts: 221
|
![]()
Skal komme tilbake med nærmere detaljer til uka.
Og ja, en overweight landing er at flyet er for tung i forhold til dens gitte MLW(max landing weight). Det ligger en egen task i Maintenance manualen som sier hva som skal sjekkes av struktur, og andre ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SK935 - 04/10 | akira | Register- og ATC-Forum | 3 | 04-10-2017 11:04 |
Ryanair bytter ut: Luton - CPH til Stansted - CPH? | Scandinavien_Airlines | Småprat | 6 | 12-01-2017 16:40 |
SK925 CPH-IAD returnerer til CPH | Cecilie | Småprat | 10 | 03-09-2013 00:47 |
SK935 CPH-SFO 17 JUN kansellert | staale | Småprat | 8 | 17-06-2013 22:06 |
SK935 15. Juli fotohjelp?? | staale | Bilder & foto | 0 | 03-06-2013 17:26 |