![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,768
|
![]()
Kommer over denne på nettet. Siden den inneholder bilder legger jeg den her, en skikkelig kraftsak
http://englishrussia.com/2012/11/13/...icopter-mi-26/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
evig optimist
Join Date: Aug 2006
Location: Kolby gård
Posts: 1,551
|
![]()
enormt! Men hvorfor skal alt som blir lagd borti der ha den forferdelige fargen i cockpit mon tro..?
__________________
When children cry and crows fly, you know its going to be a really good lowpass |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo
Posts: 644
|
![]()
Har lest en del om denne fargen tidligere, men har aldri funnet et klart fasit-svar, men fargen skal visst nok være behagelig for øynene også skaper den stor kontrast mellom panelet og instrumentene. Den gjør også cockpiten lysere enn ved bruk av f.eks svart eller mørkegrå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Inside FRA 2 | SE-DYD | Bilder & foto | 14 | 03-03-2012 01:01 |
RYGGE inside | SE-DYD | Bilder & foto | 19 | 03-01-2009 19:58 |
Inside SAS | sk931 | Flyforum | 12 | 21-10-2006 16:32 |
Inside SAS ? | Lennart | Flyforum | 8 | 18-10-2006 09:12 |
Inside SAS | Tertit54 | Flyhistorisk forum | 4 | 08-09-2006 20:38 |