![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Dec 2005
Location: Stjørdal Norway
Posts: 59
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Onkel reisende kekker
Join Date: Oct 2009
Location: Akershus
Posts: 2,648
|
![]() Quote:
Imonerende tall, sånn ved første overblikk. Ser frem til at noen av våre(FlyPrats) eminente tallknusere går grundigere til verks!
__________________
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down. - Toni Morrison |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2007
Posts: 479
|
![]()
Aftenposten med positive kommentarer om resultatet.
http://www.aftenposten.no/okonomi/Kr...l#.Ud5i623rdaQ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,067
|
![]()
Ser de oppgir en start-up kost på longhual til 70 milloner i kvartalet, samt at det virker som LGW-basen har en snittbelegg på rutene (utenom til Skandinavia) på 85%, hvilket vel tyder på de er godt mottatt der
Har de forlenget bruken av 737-300, eller har den tidligere vært planlagt etter 2015, som det vises på flåteplanoversikten? Last edited by Someone; 11-07-2013 at 10:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,681
|
![]()
De har vel vært på vei ut en rekke ganger, har de ikke? Brukes tungt på innenriksruter, hovedsakelig Nord-Norge og Nordvestlandet etter hva jeg kan se.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,924
|
![]() Quote:
Ser frem til å lese rapporten! Meget gode tall - merker meg 96 prosent kabinfaktor på de interkontinentale rutene. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,681
|
![]() Quote:
"(...)while the load factor at the new Gatwick base has already reached 85 percent on the newly launched Mediterranean routes." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,067
|
![]()
Dette er de nye "middelshavsrutene"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Trondheim
Posts: 3,550
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2006
Location: Oslo
Posts: 2,093
|
![]()
De gamle -300 skulle ut i 2012 senest sa de vel en gang i tiden.
Så de er borte for lenge siden ![]() Goodbye KKN ![]()
__________________
ThomAAs Flying the Norwegian way ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Onkel reisende kekker
Join Date: Oct 2009
Location: Akershus
Posts: 2,648
|
![]() Quote:
Har bare vert der en gang og da var jeg ikke så opptatt av fjell egentlig. Eller er det andre utfordringer også?
__________________
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down. - Toni Morrison |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,681
|
![]()
Full Q2-rapport
DY/DU rapporterer om 96% belegg på langrutene til nå. Smått imponerende tall, skjønt det er selvfølgelig lettere å få til nå midt i høysesong, med introduksjonspriser (hvis de nå egentlig var så lave) og med all 787-hypen som fulgte med lanseringen av langrutene. Er egentlig vel så imponert over 85 % load på LGW-satsingen. Men, de rapporterer lite om ståa på Spaniasatsingen som er kraftig øket. Ut i fra statistikken ser det ut som load-tallene fra flere av de nye destinasjonene (AES, TOS) er tilfredsstillende (www.aena.es), spørsmålet er yielden er noe å hoppe i taket over. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kvartalstall/halvårstall forskjellige selskaper | Discus | Flyforum | 2 | 01-08-2015 09:39 |
Kvartalstall hos DY - Q1 2012 | LN-VLE | Flyforum | 2 | 27-04-2012 08:28 |
Norwegian sitt livery (splittet fra Norwegian bestiller 222 fly) | Svoosj | Småprat | 52 | 30-01-2012 08:15 |
Kvartalstall Q1 2011 | LN-MOW | Flyforum | 0 | 20-04-2011 17:28 |
Solide kvartalstall fra AF-KLM | Someone | Flyforum | 2 | 24-11-2006 09:44 |