![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Finnes det en måte å velge sete på en AA flight? Har kort med farge på hos BA innlagt i bestillingen, men får kun velge sete på de flygningene som er med BA. Bestillingen er gjort på aa.com og omhandler omtrent halvt om halvt AA og BA flighter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gå på MyTrips på aa.com ... hvis bestillingen er gjort å aa.com har du allerede aa-ref'en.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Jeg hadde tatt en telefon til AA for aa fikse. Her er reglene: http://www.aa.com/i18n/urls/mainCabi...maincabinextra |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Jeg har tidligere kunne velge sete hos AA med BA-statusen, det var null problem
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har du gjort bestillingen på aa.com så har du en referanse som består av 6 bokstaver (ingen tall). Logg inn på My Trips og klikk deg inn på setevalg. Fungerer fint for meg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Har selv tur med AA i sommer, og kunne fritt velge seter innen "min" klasse på economy.
Men da jeg prøvde å betale for bedre seter eller oppgradering, gikk ikke det selv om det var mulig å kjøpe. (Var ledig og mulig å kjøpe bedre seter og sågår plass på First...) Sendte mail til AA og fikk beskjed om at dette kun var mulig for folk med Amerikanske kredittkort og adresse i USA. Vi andre måtte vente til vi sjekket inn på flyplassen for å gjøre dette, uavhengig av status i forskjellige programmer... Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg fikk først en BA-ref. og etter hvert også en AA-ref. når jeg bestilte BA/AA blanding gjennom Expedia. Kunne logge meg inn med BA-referansen og velge seter hos BA på de leggene som var markedsført og operert av BA. For å skifte sete på leggene med AA-nummer måtte jeg logge inn hos AA med AA-referansen. Det funket helt fint for legget som var på AA-metall, mens for BA-flighten på AA-nummer ble jeg automatisk sendt tilbake til BA sitt system med et tredje referansenummer
![]() Last edited by Mjolnir; 16-04-2013 at 17:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nå funket det. Da er neste spørsmålet. Hvilket sete er godsetet i C på nye 77W?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det må vel være 16A/K siden du da kan komme deg ut i midtgangen uten å måtte skride over beina til den som sitter ved siden av deg. Har kun flydd med 747, men hadde samme type sete på nedre dekk en gang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Har ikke proevd selv, men jeg har vaert ombord og mini kabinen bak F er veien aa gaa. Foerste rad, 3A ville jeg valgt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skal reise OSL-LHR-MIA-STT og STT-JFK-LHR-OSL på nyåret..
Prøver å gå inn på AA.com for å bestille seter, og får valgt på LHR-MIA, men når jeg skal gå til neste leg så kommer det bare error-feilmelding og ingenting blir registrert. Har prøvd i noen dager, og det samme kommer opp hver gang. Noen forslag? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Setevalg på Singapore Airlines | Herlov | Reiseforum | 19 | 14-11-2014 21:21 |
Setevalg hos Singapore Airlines | staale | Reiseforum | 8 | 25-06-2012 08:23 |
American Airlines | sk931 | Flyforum | 3 | 30-12-2009 00:20 |
9/11 og American Airlines. | ENTO | Flyforum | 4 | 27-03-2009 00:00 |