![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Trangsynt
|
![]()
Heisann!
Siden det nå er mulig å få bonuspoeng innenlands igjen gjennom firmaet, lurte jeg på en ting angående kvalifiseringsperiode. Min periode går fra 1. april 2013 til 31. mars 2014. Jeg kan oppnå EBS, muligens EBG på antall turer innenriks, men neppe på grunnpoeng. Så jeg lurte rett og slett på om flighter gjennomført f.o.m. i dag frem til 1. april vil telle med, eller kun de som er gjennomført i perioden? MVH Tommy |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei!
Alle flighter du gjør fra og med i dag til og med 01. april vil bare være gjeldene for din inneværende periode. Dvs at alle grunnpoeng og antall flights som teller mot status vil nullstilles den 01. april. Så fra og med 01. april starter du på scratch, og må da ha 35 enkeltflighter eller 45 K grunnpoeng.
Upcoming flights: 20.09:OSL-ARN-CPH (SK) 24.09:CPH-OSL (SK) 09.10:OSL-ARN (SK) 10.10:ARN-OSL (SK) 25.10:OSL-SVG (SK) 27:10: SVG-OSL (SK) 29:10:OSL-ARN (DY) 31:10:ARN-OSL (DY) 12.11:OSL-FRA-AMM (LH) 16.11:AMM-FRA-OSL (LH) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Trangsynt
|
![]()
Ok, det var som jeg trodde da. Takk for avklaring Scanflyer!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Hei
Lurer på ett par ting, Min "gamle" opptjeningsperiode varer til 31.07.14. Før 2,0 så betydde det 35k poeng for gull Når de nå gjorde om dette så øker det til 50K for gull. Hva gjelder for meg? Evt om 35K gjelder så mangler jeg 6K poeng for å få gull neste periode. Hvor/hvilken legs i Juli mnd anbefalles for å få disse poengene jeg mangler for å skaffe meg gull kort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
I juli er det vel Norge Rundt billetten med Widerøe som er hot. Om du trenger 35k eller 50k for noen andre svare på...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noen som vet om man får endret returen på en bonusbillett etter reisen har startet så lenge det er 1 dag igjen til retur?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
mulig jeg finner en tråd, men har noen poeng som snart utløper, kan jeg f.eks bestille hotell i høst for disse, eller må de bestilles å brukes innen utløpet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Mar 2014
|
![]()
Mener bestemet at det kun må bestilles før de utløper. Det eneste som skjer dersom poengene er utløpt er at du ikke får dem refundert dersom du avbestiller etter utløpsdato.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
EB-kvalifiseringsperioden min går ut i slutten av måneden (30. juni). Jeg skal akkurat rekke å ha nok flygninger innen den tid til å rykke opp et hakk, men noen av flygningene inneværende periode er ennå ikke registrert. Jeg rekker ikke å etterregistrere alt innen den 30. (må jo vente 14 dager etter endt flygning), men jeg går ut ifra at dette ikke skal være noe problem? Selv om poengene nødvendigvis ikke blir registrert på min konto innen kvalifiseringsperiodens utløp, så skjønner vel SAS ut ifra datoene jeg fløy at de er fra inneværende periode, slik at jeg automatisk rykker opp? Eller må jeg på telefonen å krangle..?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Mar 2014
|
![]() Quote:
Poengene blir alltid registrert på datoen til aktuelle flyvingen, selv ved etterregistrering. Så det skal ikke by på store problemer. Kan være du må sende en Mail til SAS (gull.no/diamond.no@sas.no, alt etter som ) så følger dem alltid greit opp, det er mye bedre enn å ringe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Forslag til reiser for å få Eurobonus-status innen utgangen av april? | AirCanada | Reiseforum | 12 | 08-01-2016 23:18 |
Utløpsdato på status i Eurobonus | Star Flyer | Småprat | 4 | 05-11-2012 23:28 |
Eurobonus-poeng når man bestiller reise med Eurobonus-poeng? | chaglen | Reiseforum | 2 | 20-07-2011 17:00 |
Status | sk931 | Flyforum | 5 | 28-09-2004 20:00 |