![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Aug 2012
Location: SK
Posts: 613
|
![]() Quote:
DN.no: http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/article2533784.ece Bildet på KLMs facebook-side: http://www.facebook.com/photo.php?fb...51144344655773 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,508
|
![]()
Ja, skikkelig luksus .. en meters takhøyde og harde plastmadrasser ... Håpløs artikkel ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,391
|
![]()
Det er en seng, verken mer eller mindre. Å kalle det luksus er helt idiotisk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2010
Location: Nordpolen
Posts: 565
|
![]()
Ellers takk, sitter heller på 1A.
__________________
meep meep ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
Join Date: May 2007
Posts: 749
|
![]()
Vil da si at crewrest til pilotene hos TG777 er mer behagelig å sitte i enn business seksjonen demmes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,508
|
![]()
Det er litt varierende .. men å kalle det luksus blir feil. Selv om senga i Austrian's A340-200 bak cockpit var helt grei å krysse Atlanteren i ... skrekkelig synd de bare var to piloter ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 6,208
|
![]()
Tullete artikkel, disse er jo på jobb med et enormt ansvar og krysser ofte mange tidssoner og trenger en hvil en gang i blant. Takker som nevnt over her heller til takke med 1A og masse alkohyler. De får jo ikke engang champagne servert ned til seg.
Last edited by Hypern; 28-12-2012 at 20:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jul 2010
Location: Berlebyen
Posts: 1,496
|
![]()
http://www.check-in.dk/newselement.c...ticleID=71381#
"De såkaldte 'crew rest areas' på de store langdistancefly er ofte mere komfortabelt indrettede end flysæderne i Førsteklasse og Business Class-kabinerne." Hva er det egentlig de selger til høyt betalende passasjerer dersom crewrest er mer komfortable enn Førsteklasse og Business Class? Forøvrig har jeg ikke noe problem med at crew har egne områder hvor de kan legge seg å "snorke". Eller lese en krim. Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,565
|
![]()
Det skulle nesten bare mangle at ikke de ansatte også får muligheten til å hvile litt når de tross alt er "innelåst" på jobb flere timer i strekk...
__________________
Mvh Gunnar |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
DC-3 ; Flyver for evigt ( BT-67) | scanhorse | Flyforum | 3 | 06-10-2011 18:04 |
Jet Time flyver for SAS | MD80Kristian | Flyforum | 2 | 04-09-2010 20:12 |
Å Bli flyver for FN?? | salmon-air | Flyforum | 6 | 26-01-2008 18:55 |
Vi Flyver | rodata | Flyhistorisk forum | 25 | 23-05-2007 09:05 |