![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Ønsker alle en riktig god fjerde juledag.
Komme seg på kontoret (check) Hente kaffe (check) Slå på PC (check) Sjekke mail (check) Flyprat (check) På tide å reise hjem snart, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Go morgen!
Tilbake i kalde Norge etter et mildt juleopphold i Skottland. DY tok oss trygt og godt fra EDI til OSL i går. Veldig fint med vindusplass da det var klarvær i går med landing fra syd på bane 01R så fløy rett over byen. Ut i kulda for en liten skitur, blir neppe så veldig langt så får jeg se og handle litt fyrverkeri til nyttårsfeiringa. ![]() Last edited by Hypern; 28-12-2012 at 09:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
![]() Her er planen å etter hvert stå opp og få seg litt frokost. Deretter blir det sannsynligvis en rolig dag. Ingen planer er litt godt det også av og til! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra Oslo S, kort dag på jobb venter - i hovedårsak klargjøring til neste uke og litt smårydding. Likegreit da det ble litt sent i går, og årets siste fredag på Stena Saga venter! Apporos båt, sitter og ser på Crown of Scandinavia som er i Oslo - snart for siste gang.
Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Sandaker. Bilen er lastet med skiutstyr og alkohol, og dagen mål er Bjorli. 40mil er langt nok, men blir hyggelig for det. Bare kjærringa blir ferdig så vi får dratt
Skal den skiftes ut? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Ellers god fredag fra Berger. Formen tilsier at jeg ikke burde vært her, men var dessverre nødt. Sånn sett skal det bli godt med en ny langhelg, og mest sannsynlig en rolig nyttårsaften. Heldigvis en rolig uke, sånn jobbmessig. God fredag ønskes ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God kveld fra Emiratene,
Dagen har vært nydelig med mye soling og en tur på golfbanen med treåringen så hun kunne øve litt med golfsettet hun fikk til jul - planen er at hun kan forsørge far om noen år... ![]() Nå er det middag med gliset på The Rib Room på Emirates Towers som vinner det som er av priser - bloody mary og noen saftige Kobe biffer er på programmet. Ship ahoi! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Amatør
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Front section flyer
|
![]()
Go ettermiddag fra Pattaya. Her er det fortsatt varmt og behagelig.
Etter litt tankegang, så bytta vi ut Singapore turen med Hong Kong. Frista mere å teste ut Thais nye 380. Siden det er fredag i dag så blir kvelden helt sikkert ikke tørr. ![]() Ha en flott fredag vidre ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Sandefjord.
Prøvde å bytte en bok på Ark, men så elendig utvalg av litteratur sjappa her har, så tror jeg det for drøye til jeg er tilbake til Oslo. Ikke stort planlagt bortsett fra å kjøre opp på hytta i ettermiddag, samt få med meg alt resten av familien glemte |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Snart klart for spasertur til Akersgata og en ettermiddagsøkt. Regner med å fange en kalkun på vegen. Ettersom det er romjul kan man vel nyte en Ron Zacapa Centenario 23 etter dagens dont. God romjul, med eller uten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'formiddag, ja! Her er man i gang med årets siste arbeidsdag. Starter rolig, så får jeg heller slappe av litt etterhvert. Gårsdagens uvær ga oss en del ekstra trøkk, og Superreserven MOW måtte til og med trå til på chat.
![]() Litt smårydding i diverse lister og databaser står også på planen hvis ikke det blir for masete. Brukbart vær - noen få små varmegrader. Ser ut som vi har stabilisert oss på sånn ca 0-10 grader for vinteren ... Kaffen er varm, julemarsipanen nesten borte, og det ligger en gammel hund ved siden av meg og snorker .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Nittedal
Her nyter man ennå en lang og god juleferie. Men det skal bli deilig å starte opp igjen neste uke. Startet dagen med å portere over til Telenor etter 11 år som happy NetCom kunde. Og utrolig digg å ta i bruk min nye Iphone 5 etter å ha hatt den liggende klar i snart 2 uker. Nå blir det å få litt mat i kroppen før en kan gå i gang med siste langhelg før man starter et litt mer hektisk jobb liv. Ønsker alle en trivelig helg. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ettersom det ble noen glass i natt mens man laget RomJulsQuizz ble det litt sen morgen i dag. Men man har da fått gjort unna noen byttinger av julegaver, vært i banken med noe cash for diverse foreninger og gjort litt administrativt arbeid for samme.
Nå er det en liten tur hjemmom før man skal på pub'en og være quizzmaster i kveld. Så da blir det vel sen kveld og vondt i ryggen i morgen. Godt man ikke har noen planer for de neste par dagene annet enn ren avslapping. Og litt drikking da! Det er jo fortsatt ikke rart at jeg drikker! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Hepp fra havet. Med 60 knops vind er det helt og å ha bein vel plantet på havets bund, men for sikkerhetsskyld engster man seg allerede for at nyttårsmiddagen ikke kan heises ombord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Jul | ENGM 911 | Flyforum | 39 | 25-12-2015 18:44 |
Svenske flyvåpnets dag 4 jul, F7 Sätenes | TigerBlack | Bilder & foto | 11 | 09-07-2015 15:10 |
God tredje dag jul ! | Tommy777 | Flyforum | 17 | 27-12-2011 12:58 |
Fem augustdager på tur - fjerde dag | LN-KGL | TripReports | 0 | 03-10-2009 02:14 |
På leting etter våren - fjerde dag | LN-KGL | TripReports | 3 | 03-05-2008 11:43 |