![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg skal ut og farte litt og kommer inn til LHR med BA i T5 og skal videre med QR fra T4, og kan i følge de som vet sånt ikke satse på at baggasjen kan tagges sammenhengende på de to billettene.
Hva er enkleste metode å komme seg fra T5 til T4 på "utsiden"? -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg vet at man kan ta Heathrow Express til Heathrow Central (T1 og T3) og Heathrow Connect derfra til T4, og det skal være gratis. Mener også å ha hørt at det går noen busser.
Ellers er BA sin policy på gjennomsjekking av bagasje på separate billetter at de kun gjør det til andre OW-selskaper. Der er du litt for tidlig ute ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ta buss 490 eller 482. De er gratis å benytte seg av mellom terminalene, går med korte mellomrom og stoppested er merket med skilt utenfor terminalene. Turen tar rundt 15 minutter hvis jeg ikke husker feil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ute på tur
|
![]()
Takker for kjappe tilbakemeldinger.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]()
Den vet jeg om, men jeg tenkte kansje det fant noen lure knep som de mer bereiste her inne visste om. Kansje en egen tunnel ved gate 9,5 som bare åpnet seg ved bruk av et hemmelig tegn som ble delt på et lukket forum, eller noe slikt.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Transport fra Newark til Manhattan | learjet | Reiseforum | 10 | 04-08-2014 20:49 |
Transport/Taxi fra og til flyplassen i Kairo | SQ 777 | Reiseforum | 5 | 24-05-2014 15:23 |
Transport fra flyplass til havn i Venezia. | bgsh | Reiseforum | 4 | 29-05-2013 13:25 |
Transport til/fra Haugesund flyplass? | robertaas | Reiseforum | 5 | 11-04-2013 18:00 |
Transport fra Dubrovnik til Kotor? | gustavf | Reiseforum | 5 | 19-07-2011 17:03 |