![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
frokosten inntas foran PCn i dag -på kjøkkenbordet (å som jeg elsker trådløst nett og VPN!!). Nå er jeg sjekket inn (5A) til SVG, og nå gjenstår bare å vekke Prinssen å få henne klar for barnehagen og så er det off til OSL!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God tur CK. Jeg skal heldigvis ikke lenger enn til kontoret i dag, hvor jeg skal ta imot en liten delegasjon fra Bergen som ønsker å studere vår support løsning med bl.a online chat og 2 veis SMS tjeneste. Hyggelig å se at interessenter etterhvert begynner å ta turen hit hvor TING skjer ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Alta.
Her er rene sommeren i dag med 3 plussgrader og regn. Det skal være hovedlandsrenn på ski her til helgen, så det er ikke bra med det mildværet som er kommet nå. Jeg fikk forresten mulighet til å teste chatfunksjonen på wideroe.no i forrige uke Farmer. Fikk litt kluss med en bestilling, men noen få minutter på chaten så var hele problemet løst på en utmerket måte. Muligheten til support og hjelp på wideroe.no er en av grunnene til at jeg anbefaler alle å bruke den siden ved billettbestilling.
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
Yo!
Har akkurat inntatt frokost og er pa bedringens vei etter en frisk aften paa ATA's regning, Er naa veldig glad for at jeg ikke ble med 'den harde kjerne', som dro ut paa oppdagelsesferd i Indianapolis' natteliv. Snakket med en kollega som ogsaa er koordinator for Ryan International og han lovet meg noen jobber for dem, saa da blir det trolig en tur eller to til Kuwait eller Bishek i loepet av mars .... Har egen Starbucks rommets kaffetrakter og OL paa radio, saa livet blir bedre og bedre ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Ryan International? Et charterselskap??
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
Ja. De flyr mye for det amerikanske forsvaret, akkurat som ATA. Han jeg snakket med i gaar var faktisk i Trondheim i fjor med den 'fargeklatten' KAB tok bilde av ..
http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=71428 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
...God morgen i fra vest...den lille italienerinnen har bursdag i dag, saa jeg har allrede vaert ute aa kjoept blomster og "a day at the spa" ble bestillt i gaar......
Saa naa er det tid for New York times og Kaffe (Kona Peaberry - single bean coffee)
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Skottland. Litt roff etter seierfesten til en kamarat som ble valgt som elevraadsfomann for neste aar men formen er ihvertfall stigende. Men har naa jeg faatt bestilt billetter hjem til mor og har en pen mengde upcoming flight for en som lever av laanekassen (godt skattepengene deres blir bruukt til noe).
Denne gangen var det BA som var billigst og £92 hjem fra Edinburgh til en tid som gjor at jeg kommer meg opp etter eksamensfesten dagen for kan man ikke klage over |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|