![]() |
|
|
![]() |
#1 |
at your service!
|
![]()
Tidlegvakt, første fly vel avgarde, og roleg på bookingtelefonen... Håper det held seg slik framover...
![]() Ha ein fin dag godtfolk!! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
på'n igjen, ja! I går kveld spadde jeg trappen tom før snø, men jammen var'n ike der igjen i dag morges! Vurderer sterkt å ta "den-smelter-jo-til-våren"-holdningen. Men, det er da fint med snø. Pass opp for ender som nyser i dag!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra midpunktet. Fryktelig vind her i dag,kaldt som fy!
Skal ha hjemmekontor i dag, så får jeg ro til å fiiintenke litt, samt pønske ut flere saker jeg kan pese CK med ![]() Ha en fortreffelig dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
og da er det 25min igjen til man ska på kurs.. gud som jeg gleder meg... eller ikke..
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God morgen fra FBU
![]() Det laver ned snøkjærringer på Østlandet idag, sørlandet er vist litt bortkommet i tåka. Nok en farlig dag på norske veier, 10 cm med slaps på E6 inn mot oslo og en snitthastighet på ca 60 kmt.. Hurra for vintern *BLÆH* Vel siste dag før langhelg idag, så det skal nytes til det fulle. Satt å tenkte på at det er jo ikke så rart at mange piloter er syke om dagen.. de befinner seg jo ofte sammen med potensielt smittede fugler :P Kos dere folkens ![]()
![]() |
#6 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
god kveld i fra veldig vest.....en meget kald natt...det ble nesten V70 i dag....men vi ble ikke helt enige om prisen....saa vi proever i morgen igjen med en annen forhandler....V50 var meget lav under taket.....overraskende lavt....
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Grønne plener og ingen nedbør. Temperaturen er +6C.
Velkommen til Bergen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
F... En søt dame har kjørt på meg på morgenkvisten. Nå tar jeg en tre-dagers med syk bil hjemme... Ellers er det flott i vinterhovedstaden - med nye 20 cm sne rundt heimen... Ha en bedre dag - den kan bare bli bedre!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Jan 2005
|
![]()
God formiddag fra Asker. Snøen laver ned fortsatt selv om jeg ikke kan huske å ha bestilt noe snø nå, gradestokken viser -0,3. Planen i dag er et dypdykk ned i bøkene, OL på tv, også kanskje heeelt til slutt flytting av snø med spade
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God formiddag fra Skottland, her er det fortsatt Lemsip som gjelder, men fikk forde gjennomfort ett 15min foredrag til karakteren A
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() V70'n har et veldig godt rykte på seg her, mye bruktimport, rimelig høyt nybilsalg og mange går som taxi. Hadde det bare ikke vært for en pris på 450'+, så skulle jeg gjerne vurdert en... Ellers er Drammen dekket av snø - mye snø. Såpass mye at jeg husket i dag hvorfor jeg savnet hydraulisk Citroën de siste tre vintrene... ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra Tromsø! Her skinner solen, noen få minusgrader ogh forholdsvis lite snø. Jeg har vel ikke akkurat slitt ut snøskuffeelen denne vinteren.....
dc-8-63: V70 er en fabelaktig bil - jeg synes kjørekomforten er god, det er relativt lite veistøy (kanskje ikke lite sammenliknet med en Rolls Royce, men...), og bilen gir en trygghetsfølelse.. ![]() jy |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Greetings from the deep south!
Staar foran travle uker ... Har faatt meg booket jobbturer til Argentina, Alaska, Charlotte - og muligens blir det ogsaa en tur til Niger. Vel, trenger penga, og siden det er lite som skjer i naeromraadet mitt, maa jeg ut! Syv varme her naa - skal langt opp paa tyvetallet. Faaar groundhog'en rett i at det blir en tidlig vaar likevel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Good morgen fra Amerika #2.
I NY er det enn så lenge blå himmel og akuratt nå 3 pluss, men de lover opp mot 15 pluss i løpet av dagen.. det er jo bra så denne snøen smelter.. er farlig å gå på gaten for plutselig kommer det 2 tonn snø deisende!
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Endelig hjemme igjen fra Oslo i et forferdelig drittvær!
Flyet ble 1,5 timer forsinket fra Oslo. Smekkfullt fly. Humplete tur, men vi kom da hjem. Fra kraftig snøvær i Oslo til kraftig regnvær i Krsand! Hadde man enda kunne satt seg på TG til BKK istedet! Hadde vært deilig det!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgon Norge onsdag morgon :) | zico77 | Flyforum | 29 | 04-08-2010 19:40 |
God måndag morgon | Savipix | Flyforum | 21 | 11-08-2008 18:34 |
God morgon | wf145 | Flyforum | 23 | 06-10-2006 23:59 |
God tisdag morgon | Savipix | Flyforum | 9 | 20-06-2006 21:02 |