![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg så sist uke at Gull Loungen i CPH var stengt for sommeren. Jeg finner ikke noe info om dette på SAS sine sider. Er det noen som vet når Loungene går som "normalt" igjen?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
CPH: Åpen som normalt i dag så vidt jeg ser, og var også innom der sist uke, så det må ha vært veldig midlertidig.
OSL: Loungen har vært halvveis stengt. I går var Gull-stuen stengt pga. hovedrengjøring m.v. så alt var satt frem i den andre loungen. Forrige uke var business-loungen avstengt.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Gullstuen fremdeles stengt på OSL
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Gullstuen OSL stengt i dag også. Pølser i den vanlige loungen i dag, og mye folk.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS sier opp tredjeparts lounger | Someone | Reiseforum | 127 | 24-04-2025 15:10 |
SAS Lounger på OSL | jb1 | Reiseforum | 1 | 13-09-2014 14:38 |
Forskjell på SAS-lounger? | posthuman | Reiseforum | 7 | 10-01-2011 16:08 |
Air France-lounger CDG og KLM-lounger AMS | jb1 | Reiseforum | 4 | 09-02-2010 15:10 |
SAS lounger | CK | Flyforum | 9 | 30-06-2009 20:20 |