![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei, jeg bestilte nettopp en reise med BA til statene ifb. med CW-salget de nettopp hadde.
Nå ser jeg plutselig at hjemturen ORD-LHR er med AA. Jeg har aldri flydd med AA, så jeg lurer på hvordan biz-produktet deres er? På hjemmesiden står det noe om lie-flat i business, men gjelder dette hele nettverket og flytyper? Flyvningen er med en 767. Bilder jeg har sett på nettet av buisiness-setene deres gir ikke inntrykk av at setene er flate, men mer som SAS sine (ukomfortable) seter. Så, kan noen gi meg litt informasjon om hvordan businessklasse-produktet til AA er? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Har ikke sett selv, men leste et annet sted at alle 763 hadde nye businesseter i 2009, så de er iallfall ikke verre enn SAS sine.
Du kan ikke booke om til BA. AA flyr jo til T3, og det er noe dritt og måtte bytte til T5 om du skal videre til Oslo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
*A Gold/OW Emerald
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Newcomer
|
![]()
Setene er som SASs... Hvordan er det mulig aa ikke vite at du bestiller med et annet selskap - det staar ganske klart igjennom bestillingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() Men jeg skal innrømme at jeg ikke festet meg ved annet enn hvilke flyvninger som var mest gunstige tidsmessig når jeg valgte flightene. . Men spennende å prøve et nytt selskap, så det gjør meg ingenting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Av nedoverbakkesetene synes jeg AA sine er de beste, bedre enn SAS og LH. En bra feature er at dersom du ikke har noice canceling headset, deler AA ut QC3 til alle pax i F og C.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Langtur: First Class (LX), Business Class (LH/LX), Economy Extra (SK) og 1-Class (WN) | ILS2 | TripReports | 20 | 27-05-2013 23:02 |
Oppgradering fra Economy class til Business class hos Emirates Airline | KrisFlyer | Reiseforum | 2 | 27-11-2009 15:12 |
LH All business class | PSC TOS | TripReports | 17 | 20-06-2008 00:57 |
Lufthansa Business Class vs Thai Royal Silk Class - synspunkter? | kristian | Flyforum | 2 | 06-04-2008 21:28 |
Hvordan finne lave priser på Business class intercon | Bizflyer | Flyforum | 5 | 21-05-2006 09:15 |