![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Oct 2004
Location: ENBR/BGO
Posts: 1,882
|
![]()
Fikk telefon nå og fikk opplyst at jeg var booket om til Manchester i morgen tidlig, flyr nå Widerøe Bergen - Aberdeen og videre derfra med bmi til Manchester. Blir jo morosamt å få fly Widerøe igjen og bmi er helt nytt selskap for meg, samt Embraer ERJ-145.
![]() Tusen takk SAS, dere løste sakene slik at jeg kom meg til Manchester, så er bare spørsmålet om ting går like bra når jeg skal fly tilbake senere på kvelden via CPH, fingers crossed ![]()
__________________
Upcoming Flights: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 3,619
|
![]()
Glimrende ! Den enes død, den andres brød ...
Sitter selv i CPH nå og er på vei nordover til TRD. Ser at passasjertallet på denne WF maskinen har økt betydelig de siste dagene, så her er det mange som oppdager nye ruter og snarveier i mange retninger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,794
|
![]()
En skikkelig solskinnshistorie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,382
|
![]()
SAS ansatte på bakken gjør en kjempejobb i disse dager... Bare å ta av seg hatten...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Posts: 587
|
![]() Quote:
satt og tenkte på det samme.....hører innslag på nyhetene om at folk har ventet i to eller tre timer. Synes det står stor respekt av SAS bakkeansattes innsats hvis folk ikke må vente lenger enn som så, med tanke på antall kanselleringer og forsinkelser. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer ettellerannet..
Join Date: Sep 2004
Location: Hvam
Posts: 2,184
|
![]()
Godt å høre noen er fornøgd
![]() (BU/SK-booker jobber på spreng med å booke om folk....)
__________________
Politicians and diapers have one thing in common. They should both be changed regularly and for the same reason |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Posts: 166
|
![]()
Vil bare si at det ikke bare er de på bakken som gjør en formidabel jobb om dagen - vi i kabinen har faktisk også en massiv kundekontakt. Vi er den gruppen som er lengst i kontakt med kundene, og som sådann mottar vi en del gørr og beske kommentarer etter timer med forsinkelser (som selvsagt også går ut over oss og vår fritid). Imidlertid går det litt sport i å møte sinte og frustrerte passasjerer med vennlighet og hjelpsomhet. Siden "alle" her på forumet "bare" nevner SGS som en belastet yrkesgruppe, så hadde jeg bare lyst til å nevne det....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]() Quote:
Meget bra til cabincruiser og dine kollegaer! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Posts: 166
|
![]() Quote:
Jeg har forresten også vært et par-tre ganger i LHR og en gang i MAN de siste dagene... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Posts: 587
|
![]()
jo all ære til kabinpersonalet også....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]() Quote:
jy |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,794
|
![]()
Vel egentlig så gjør vel alle SAS ansatte for tiden en veldig god jobb...bortsett fra pilotene i SAS Braathens (ex-SAS-ansatte piloter).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Posts: 166
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,382
|
![]()
Helt enig...kabinen gjør også sitt! men nå truer de med streik fra 1. april....tåler SAS det?????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]() Quote:
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2004
Posts: 265
|
![]()
Her er også en som fortsatt er SAS-kunde
![]() Men det har en eneste årsak, der får jeg kaffe om morgenen når jeg flyr til Oslo ![]() Hos Norwegian får man ikke kjøpt noenting på turer under en time ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Romerike
Posts: 6,232
|
![]() Quote:
![]()
__________________
[SCHENGEN YTTERGRENSE] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2004
Posts: 265
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,794
|
![]()
Men da kan du jo fly med SAS om kaffekoppen er det viktigste for deg, evt velge Norwegian når du skal fly lengre enn 1 time
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mail fra Eivind: Kjære lojale SAS kunde | SpotOn | Småprat | 18 | 15-11-2017 11:43 |
Garantert fornøyd | Glean EBG | Reiseforum | 10 | 25-04-2015 13:28 |
SAS ikke helt fornøyd med DY sin deicing | sail4fun | Flyforum | 93 | 22-12-2012 16:07 |
Jet Time snupper SAS-kunde | Jan | Flyforum | 8 | 19-02-2009 17:10 |
Fornøyd med SAS | DY | Flyforum | 4 | 30-10-2004 22:59 |