![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Flyspotter på SVG
|
![]()
Hei!
I påsken har jeg og familien min vært på ferie i Nice, og fordi jeg er ukjent rundt flyplassen ble det mye testing av plasser som jeg kunne spotte på! Første dag fikk prøvde jeg å komme meg opp på taket av hotellet, men den verandaen var kun for en av de to suitene som var der, men da gikk vi ned og spurte i resepsjonen om han kunne låse oss ut der, men nei, det fikk vi ikke lov til. Men det vi fikk da, var en romnøkkel til suiten med veranda, og da kom vi oss ut der så vi kunne spotte. Men hotellet lå ganske langt bort fra NCE, og lyset lyste så svakt på kvelden, så bildene ble ikke så bra, men fikk da noen ![]() Her er noen av bildene fra første dag: ![]() DSC_0031 by ChristianSHein, on Flickr ![]() DSC_0135 by ChristianSHein, on Flickr ![]() DSC_0168 by ChristianSHein, on Flickr Dag to og tre ble brukt til soling og gå rundt i byen, fordi jeg er den eneste i familien som liker fly. Men på dag fire skulle vi på shoppingsenteret CAP3000. Og det lå 2,6 km. fra hotellet, og vi hadde ikke bil, så vi skulle gå den korte strekningen. Og pappa stolte fullt på Google Maps, så vi havnet på motorveien, men etter en time fant vi senteret, og shoppet litt, men så skulle jeg og pappa ut og se om det var noen steder som vi kunne spotte på, fordi senteret lå ikke så langt ifra enden på rullebanen. Ute fant vi en plass som var perfekt til å spotte på, men det dumme var at det var motlys nesten hele dagen der. Så i løpet av uke fikk jeg spotta der tre ganger, og her er noen av bildene jeg tok: ![]() DSC_0077 by ChristianSHein, on Flickr ![]() DSC_0080 by ChristianSHein, on Flickr ![]() DSC_0088 by ChristianSHein, on Flickr ![]() DSC_0097 by ChristianSHein, on Flickr ![]() DSC_0116 by ChristianSHein, on Flickr ![]() DSC_0132 by ChristianSHein, on Flickr Dag fem: ![]() DSC_0047 by ChristianSHein, on Flickr ![]() DSC_0051 by ChristianSHein, on Flickr ![]() DSC_0052 by ChristianSHein, on Flickr ![]() DSC_0056 by ChristianSHein, on Flickr Og det var myyyye fugler der hele tiden, men ingen birdstrike allikevel. ![]() DSC_0062 by ChristianSHein, on Flickr ![]() DSC_0071 by ChristianSHein, on Flickr ![]() DSC_0066 by ChristianSHein, on Flickr ![]() DSC_0082 by ChristianSHein, on Flickr ![]() DSC_0090 by ChristianSHein, on Flickr Spottedrikka: ![]() DSC_0102 by ChristianSHein, on Flickr Fortsettelse følger... i løpet av kvelden! -Christian / chrSVGa380 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Herlige bilder!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Flotte bilder, men jeg hang meg veldig opp i det 'vannmerket' ditt
![]()
![]() |
#4 | |
Flyspotter på SVG
|
![]() Quote:
![]() Vet ikke hvorfor ![]() Men takk for kritikken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flotte biler
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyspotter på SVG
|
![]()
Del to vil bli litt delayed, men kommer trolig imorra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Flyspotter på SVG
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Pene bilder, tvillingsøsteren til CS-DRE nemlig CS-DRZ var på Osl i ettermidag
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Synes du har gjort en meget god jobb her, mange fine
motiv - og lekre komposisjoner!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flott sydfransk serie! Fin skarphet og kontrast på alle sammen
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Fin serie, bilder fra NCE er jo ikke hverdagskost
![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Snill far du har som blir med deg og spotter! Fin serie fra fint sted!
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny Concorde planlagt fra Frankrike | robertaas | Flyforum | 4 | 27-06-2011 10:41 |
Til NRT i C med OS for 11 600,- fra Frankrike | Bizflyer | Reiseforum | 3 | 30-11-2009 18:22 |
Flyr Norwegian direkte fra stavanger til Nice? | svgspotter | Reiseforum | 5 | 19-10-2009 20:57 |
Legger SAS ned Nice fra vinterprogrammet? | MartinL | Flyforum | 2 | 07-10-2009 13:30 |
flymodeller i Frankrike (Nice) | svgspotter | Samlerhjørnet | 1 | 27-08-2009 18:34 |