![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
I dag landa det ein Seaking på Nygårdstangen i Bergen.
Dette er en skjeldenhet i dag.... -Den landa på plassen der sirkusene pleier å holde til, nede ved sjøen. Det har ikkje landa noe helikopter på Nygårdstangen siden Norsk Luftambulanse flytta derfra og til Grønneviken, på andre siden av Lungårdsvatnet. Var på jobb når "330" landa,- så da måtte eg nestn ta turen bortom ja hehe.. Lenge, lenge siden eg har vært her med noen bilder her. -Bildene er tatt med mobil,- så kvaliteten er jo deretter... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Er det "krise" er det bedre med et dårlig bilde enn ikke noe bilede. Forøvrig var jo disse helt greie!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Herlige bilder det der. Bra jobbet.
Men hva sier sjefen til at du tar deg slike friheter på jobb? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Det man ikkje vet,- har man ikkje alltid godt av å vite då ..... ![]() Neida du,- hadde vaska eine trucken inne i den blå garasjen som du ser i bakgrunnen,- og når eg kom ut stod den der...,- måtte bare bort då ja... ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Bra dokumentert, som du nevner er det meget sjelden de lander der.
Bedre med mobil bilder enn ingen bilder ![]() Y
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
330 er siste Sea King som ble produsert av Westland (sammen med 329). Er -94 eller -96 modeller begge to så vidt jeg husker. 330 var forøvrig maskinen jeg hadde min siste tur i som Sea King-"kusk".
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Luftambulansens base på Nygårdstangen i Bergen | LN-KOG | Flyforum | 5 | 26-09-2020 09:38 |
Skjelden gjest på OSL KC10 | jameson82 | Bilder & foto | 8 | 04-05-2017 18:26 |
Skjelden gjest tar av fra Bodø | Dreyer | Bilder & foto | 1 | 25-05-2009 10:52 |
Skjelden gjest på BGO.... Aeroflot med IL-76 | G-COLE | Flyforum | 4 | 01-04-2008 11:47 |
Skjelden gjest på BGO, pluss Cimber Air | G-COLE | Flyforum | 5 | 04-05-2006 16:53 |