![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fikk en liten melding om at Rob Mulder (også her på forumet) fikk prisen for beste norske flybok for boka Junkers for Scandinavia. Gratulerer til Rob!
Sjekk ellers ut European Airlines.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Gartulerer, Rob! Folk som deg trenger vi for å bevare historien.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hyggelig, gratulasjoner til Rob!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Sep 2008
|
![]()
Hei,
Takk for gratulasjonene. Jeg ble nok så overrasket, men er også stolt over denne anerkjennelsen. De som er interessert kan selvfølgelig fortsatt bestille boken og jeg kan gjerne gi en pris på 200 kroner inklusiv porto. Det vil si en rabatt på 50 kroner! Betaling via bankgiro. Ta gjerne kontakt med meg på rm@europeanairlines.no Med andre ord: boken er fortsatt tilgjengelig. Gled dere til neste bok: Lufttrafikk i Norge 1910-1945. Dere kan vel gjette når den kommer ut.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Veldig hyggelig, og en flott bok. Jeg har dessverre ikke rukket å sette meg ned og lese den fra perm til perm ennå, men jeg har bladd i den og kikke tå bilder og smålest litt. Når jeg bare blir ferdig med mursteinen om den spanske borgerkrigen (stønn!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Grattis!
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ÜberScanFlyer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
shit, Espen! Nå ødela du hele greia for meg!! Da kune jeg jo ha spart meg de første 440 sidene.... hehe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Collector
![]() Join Date: Nov 2006
|
![]()
Gratulerer Rob. En flott bok som fortjener dette !!!!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Graulerer Rob, vel fortjent!!
Også veldig interessant å bla i arkivet ditt på nettsiden om utviklingen av norsk luftfart. Tusen takk!!!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Sep 2008
|
![]()
Hei
Og med litt flaks får jeg tid til å oppdatere websiden i løpet av november. "Timeline" vil bli oppdatert med mange nye sider med informasjon. Nye artikler vil bli føyet til. Jobber blant annet med en artikel om besøket av engelske Felixstowe F.5/F.2A Flying Boats til Oslo. Ha en fin dag.
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Årets norske flybok 2016 | vingtor | Flyhistorisk forum | 1 | 12-10-2016 08:58 |
Årets Norske Flybok | Matave | Flyhistorisk forum | 0 | 27-08-2014 11:59 |
Årets norske flybok 2013 | vingtor | Flyhistorisk forum | 0 | 12-09-2013 21:17 |
Vær med og stem fram årets norske flybok | vingtor | Flyhistorisk forum | 0 | 22-09-2011 21:25 |
Vær med og stem fram årets norske flybok | vingtor | Flyhistorisk forum | 5 | 03-11-2009 15:48 |