![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
efter Ryanair hoved:
http://standby.dk/4435.0.html?&tx_standbynews_pi1[showUid]=20576&cHash=727eb81572 Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det lønner seg ALDRI å rakke ned på konkurrenten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Slike ting skaper jo litt morro da. Å rakke ned på andre er vel egentlig forbudt i Norge så vidt jeg vet.
Men Ryanair "reklamerer" jo også for andre flyselskap på flyene sine, type "Auf Widersehen Lufhansa" osv. Og de er ikke alene i flyverden om å gjøre slike stunt. Virgin Atlantic har i flere år hatt en rekke tekster bak på flyene sine, rettet mot deres erkerival British Airways. "No way BA/AA" er vel den mest direkte teksten deres. Men også "Fly a younger fleet" eller "4 enginges 4 long flights" Jeg synes sånn er litt morro. IMM
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Det er STOR forskjell på Virgin Atlantic og Ryanair...på absolutt alt de driver med!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Helt klart. Virgin er mitt favoritt flyselskap, og deres historie er meget beundringsverdig.
Fra Richard Brandson sto på tarmac uformelt kledd, for å presentere sitt flyselskap, med ett fly. Og som med det skulle ta opp konkurransen med BA. Jeg har sagt det før, men sier det gjerne igjen: Har du ikke lest boka "Dirty Tricks, British Airways secret war against Virgin Atlantic" av Martyn Gregory, så bare skaff deg boka og les ivei. Meget spennende, meget interessant, og sjokkerende!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
For et latterlig selskap. De går jo selv den mest rutinerte fjortis en høy gang i umodenhet.
Det morsomme er jo at folk lar seg lure gang på gang på gang på gang... "There´s no such thing as a free lunch", hvor mange ganger må man si det tro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Denne historien er jo så tøvete at det til og med er underlig at selv Ryanair har funnet på dette. Det er å håpe på at vi ikke får slike tilstander i tiden fremover.
Det er jo underlig på hvilken grunnlag en krig kan startes hvis man ser tilbake i historiebøkene.......... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Den første minner meg om en kampanje Lufthansa kjørte (før Star Alliance) i Norge der de skrev at "Vi fly med nye fly, ikke bare nymalte!" - med klar adresse SAS. ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
N/A
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ryanair sine reklame-jippoer synes jeg virker billig og lite gjennomtenkt....."fjortis-nivå"!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Man blir jo nesten bare oppgitt, og synes litt synd på de som lot seg lure av dette...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Synes mest synd på de som flyr Ryanair jeg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian taxi et PR Stunt? | Hpkris | Småprat | 1 | 18-11-2015 19:52 |
Endnu en PR stunt fra FR | sk931 | Småprat | 3 | 07-04-2012 14:40 |
Smakfullt PR-stunt | krølle | Småprat | 0 | 19-10-2011 12:16 |
Endnu et PR stunt ! | Jan | Flyforum | 2 | 08-11-2007 11:22 |
Widerøe med "hemmelig" lavpris-stunt | Lillingen | Flyforum | 2 | 16-10-2007 12:12 |