![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fra fd.no:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Totalt 2432 flyvninger hvor 71 av de ble innstilt pga. tekniske årsaker. Det har også vært tøft vær, og Finmark er et tøft sted for flymaskinene pluss mange korte hopp. Alt dette sliter på materiellet, så jeg tviler på at man kan gjøre så veldig mye. WF kan sikkert utøke antall individer, men da tror jeg nok kostnadene blir så store at da vil en annen aktør vinne kontrakten - og vi er tilbake til start.
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Molded
|
![]()
http://www.dagsavisen.no/nyemeninger...8/#post_271578
Quote:
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ikke spesielt gladf i Widerøe du?
![]() Er vel flere sider av saken når det gjelder disse historiene vil jeg tro ![]() En passasjer med store medisinske utfordringer burde vel strengt tatt bli sendt med ambulansefly kanskje? Er vel heller ikke sånn at et flyselskap kan ha ubegrenset med crew og fly i backup heller? Er vel bedre at man kansellerer og får folk frem på alternativt vis enn å dra avgårde med et fly som ikke er 100%? Men ja, skjønner frustrasjonen. Men er det virkelig så mange kanselleringer? Virker jo ikke sånn om man skal stole på regularitetsstatistikken. Noen som sitter på noen tall? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Når sofa ceo's og forståsegpåerer, som har 0 peil på "logistikkflyten", i ett flyselskap med mer enn 2 fly. Så kan enn vel ikke forvente seg annet enn lavmålskritikk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Skal dytte i ham noen lykkepiller neste fredag, jeg ....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ja, hvorfor kan de ikke bare leie en fly og bare betale leia og bare skyfle det bortover i Finnmark!! Skal jo ikke mer til enn å bare ha en fly på hver flyplass + bakkemannskap på hver flyplass??? Eller så kan de bare fly med tekniske feil!! Jeg bryr meg ikke!
(Selvfølgelig ironisk ment)
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
En tøff vinter kombinert med litt mer teknisk enn ønskelig har gitt oss visse utfordringer. Vi har stort sett reservefly tilgjengelig, men det er ikke alltid tilgjengelig der det trengs. Et par Q400'er til er også på vei inn og vil gi litt mer luft i tidtabellen. -300 på Florø vil også gi oss litt mer fleksibilitet i -100/200 flåten.
Fokuset er hardt på å få opp punktligheten til gamle høyder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
http://www.dagsavisen.no/nyemeninger.../thread271801/ Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Langt, langt vekk med lang, tung ting | LCH | TripReports | 16 | 31-12-2013 11:14 |
Pa-25-235 Piper Pawnee | Maks | General Aviation og sjøfly | 2 | 14-06-2011 12:04 |
Iberia avlyser 400 avganger | MartinL | Flyforum | 6 | 26-10-2009 19:15 |
Wideroe.no: Hvor langt i forveien kan man bestille? | jcnorway | Reiseforum | 0 | 30-09-2008 09:41 |