![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Må få si takk til Stein Olsen for at ham tipset meg om EURO 2012 MDn til SAS som kom på en snarvisitt til OSL i ettermiddag. Men den lille timen jeg var der fikk jeg også to andre helt nye individer til for meg, og her følger et knippe av bildene ifra i ettermiddag ved østre bane.
Først ut en gammel kjenning: ![]() Dagens første nyhet for meg: LN-DYX ![]() Sa var det SAS sin EUROmaskin som var litt fotogen for de to fotograffene som sto der å venta på vollen ved østre bane. ![]() Air France, Turkish og et ukjent selskap i et å samme bilde ![]() Så var det dagens tredje og siste av nye individer i sammlinga mi. ![]() Å når denne hadde dratt kom det inn intet mindre to styk Dornier 328Jet, dog i British Airways livery. Så på slutten av dagens spotterøkt var det tyskerene sterkt representert med tre stykk tyskbygde Dornierfly samt en lufthansa A321 på osl. Det var det ifra OSl for denne gangen Last edited by grindstein; 14-08-2012 at 19:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Denne tilhører samme selskap som de to andre - Sun Air of Scandinavia.
Fine greier! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fine bilder
![]() ![]() ![]()
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL-NCE-OSL med tre flyselskap i tre divisjoner | LN-KGL | TripReports | 35 | 22-10-2012 00:35 |
Min Samling | stistens | Samlerhjørnet | 7 | 08-04-2009 22:42 |
Noen nye i min samling | flyKSU | Samlerhjørnet | 8 | 21-09-2008 19:06 |