![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Årets påsketur går til Malta. Har aldri vært der tidligere. Noen som har noen gode hotelltips? Gjerne sentralt plassert og prismessig "midt på treet". Takker
![]() Tar forøvrig gjerne i mot tips på restauranter og barer også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Heisann!
Har hatt ukesvis med hotellovernattinger på Malta de siste årene, og de to hotellene jeg vil anbefale er Hilton Hotel og Le Meridien! Leter du godt kan du får overnattinger ned i ca €100 pr natt, og dette er øyas klart beste hoteller! Begge ligger flott plassert i St.Julians og det er vel verdt å bruke noen småkroner ekstra på disse gode hotellene i stedet for småhoteller med dårlig beliggenhet bare for å spare litt. På Restaurantsiden er det utrolig mye god mat å velge i, og min anbefaling for en matopplevelse med øst/vest-fusion er restauranten ZEST i St.Julians. Utrolig god teppanyaki-biff og hører sushien å sjømaten skal være ekstremt god. (Selv er jeg en kjøtt-mann.. hehe) For Pizza er Vecchia Napoli i Sliema et "must", bedre finnes knapt og det sier jeg som spiser pizza flere dager i uken uansett hvor jeg reiser. Er imponert over nivået på mat på Malta, utrolig mange gode steder og høyt nivå på kokkekunsten til å være et så lite land. Prisnivået er også svært hyggelig og mye god Siciliansk rødvin å leske strupen med. ![]() God tur! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har bodd på både Hilton og Le Meredien, men førstnevnte er for meg i en klasse for seg. Beliggenheten ytterst på klippene gjør det veldig usjenert og rolig, samtidig som det likevel er sentralt til alle restauranter og nattklubber. Frokosten på Hilton Malta er kanskje den beste hotellfrokosten jeg har hatt, og jeg har spist en del hotellfrokoster rundt omkring...
Le Meridien absolutt bra, men litt "bortgjemt" ift. Hilton. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Takk for tipsene begge to! Går nok i retning Hilton, selvom dette er en god del dyrere enn Le Meridien. Vurderer også Dolmen Resort Hotel. Noen som har forsøkt det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Gå inn på Norwegian.no - fly+Hotel - søk på Malta. Du får 7 netter + fly t/r for under kr. 5.000.- vi reiser 23.6.2012,
7 netter, 2 voksne (lørdag 23 juni - lørdag 30 juni) Pris (fly + hotell): 4 912 NOK Pris/voksen Jan Last edited by ATC-flyradar; 13-02-2012 at 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair med selskap på Malta: Malta Air | Someone | Flyforum | 25 | 20-07-2021 08:19 |
Hotellanbefaling Praha | LN-FHU | Reiseforum | 13 | 19-08-2015 20:39 |
Air Malta i formasjon over Malta | Anders95 | Småprat | 1 | 29-03-2013 02:40 |
Hotellanbefaling i Nice ? | ENGM RAMP | Reiseforum | 15 | 28-03-2009 15:53 |
København - hotellanbefaling ? | ENGM RAMP | Reiseforum | 16 | 17-11-2007 22:30 |