![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Vi skal på tur igjen. Sammensatt av 2 separate bestillinger.
1. leg er TRD-OSL med SAS (ventetid OSL til neste flight er 2 timer) Neste bestilling og leg er da OSLO-Dubai via München med LH. Tror dere det vil være mulig å få sjekket inn på Værnes helt frem til Dubai ?? Da sparer vi mye pes på OSL...
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Bagasje tenker du på? Skal ikke være noe problem. Om du fysisk får sjekket deg selv inn hele veien i skranka i Trondheim er jeg mer usikker på, kan være sperrer som gjør at de kun kan sjekke inn flyginger på gjennomgående billetter som starter på Værnes. Du kan jo sjekke inn på nettet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
at your service!
|
![]()
Det burde gå fint Møt opp i GOD tid på Værnes, ta med alle reisedokument, og forklar kva du ønskjer.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har aldri hatt problemer med å sjekke inn for hele reisen når jeg flyr Star Alliance, selv om det er to separate billetter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har en blandet opplevelse. F eks da jeg nylig reiste Tromsø-Praha-Tromsø måtte jeg få nytt boardingkort i Oslo for reisen med Swiss (og det var da på sammenhegende billett). På veien tilbake derimot fikk jeg både bagasjelappen og boardingkort hele veien til TOS i Austrians skranke i Praha. Men jeg har ingen erfaring med LH på dette området
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nytt boardingkort er ikke så unormalt, men bagasjen skal kunne sjekkes hele veien. (I tillegg vil jeg jo gjette at man får til en check-in ihvertfall til MUC all den tid LH er er handlet i SAS' eget system på OSL.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Prisøking SAS EB for Star Alliance C/F-award-billetter | Discus | Småprat | 7 | 03-11-2018 21:22 |
Hvor langt frem i tid kan man bestille EB-billetter med Star Alliance? | erlendag | Reiseforum | 4 | 02-09-2013 08:32 |
Check-in på to separate billetter | Lillingen | Reiseforum | 3 | 05-01-2012 17:09 |
Separate billetter, booking. | Hickok | Flyforum | 15 | 19-08-2008 15:21 |
Star Alliance til, innen og ut av Statene | mikro | TripReports | 17 | 27-11-2007 22:04 |