![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Urk, trøtt i trynet i dag og, kanskje jeg bør begynne å drikke mer så man sover litt tyngre om nettene? ![]() Nuvel, intet spennende på tapetet i dag med unntak av at det blir litt "manneshopping" på vei hjem av diverse ting og tang på Monter. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hallo i luken. Her er man i full gang med månedsoppgjøret...så da vet jeg hva jeg skal drive med i hele dag. Lukter overtidsmat lang vei....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Park Inn på OSL! Snart klar att boarda LN-RLF på sin sista resa med SAS callsign mot Arizona. Aningen varmare där än här
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hellø fråmm The Mosjø ... Her er det visstnok kaldt, men har ikke ork til å stikke nesa utenfor for å sjekke. Frokost ofg første kopp morgenkaffe er inntatt. Føler at det er et klart behov for nummer to ...
God tur til Arizona, Savipix. Gi RLF en god klapp fra meg - jeg har skrevet mange, mange loadsheet på den ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Amatør
|
![]()
God morgen, fandens COD som veit å holde en stakkars sjel våken igjennom store deler av natta med bra spill!
![]() Virker som at Savipix får en knallfin arbeidsdag utenom det vanlige, god tur! Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Superspeed1 som kaster loss i dette øyeblikk. Dagstur til Skagen idag. Hjem i kveld. Blir en laaaaang dag dette.
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. I dag skal dei unge lovande rakettforskerane vise seg fram til både yngre lovande og eldre rakettforskarar. Blir ein lang dag. Kanskje avslutning på Mikro (som i går...), får sjå om eg held ut :-)
Ha ein bra dag!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Flyussen. Straks Air Berlin til Berlin med ingen bagasje, knapt håndbagasje, utenom den lille medfødte. God onsdag!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Du snakker, 9 brødskiver til frokost
![]() Døgenikter, pumpebilsjåfører og andre besserwissere får holde jula i gang til jeg våkner utpå ettermiddagen. Ha en uforglemmelig flott onsdag.
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra nesepusseavdeling Lillestrøm. Banket innpå en kruttsterk dose med Thai-dynge igår, for å rense opp. Hjalp ikke, så da pusser man videre.
Elefanten, får som alltid, nøyaktig samme symptomer. Vel... Får se om man durer inn på kontoret etterhvert. Men kanskje bestille seg en sofa på IKEA først. Hm... Ha en fin dag.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Normalt sushi eller noe annet fra kaffebaren på huset. I blant ymse take-away
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra junajten. Kan ikke si annet enn at amerikanerene kan det med å arrangere messer og konferanse. Lite fly, men mye annet faglig påfyll. Ha en god natt.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 9 | 01-10-2014 18:40 |
God onsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 11 | 19-12-2012 15:37 |
God Onsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 18 | 12-12-2012 17:19 |
God onsdag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 10 | 11-01-2012 18:07 |
God Onsdag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 15 | 29-12-2010 17:39 |