![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei.
Noen som har erfaringer fra patong beach? Skal dit i slutten av måneden. Leste på nett at hvis man hadde bleiknet eller striper i håret, kunne man oppfattes som homofil, og dermed bli veldig plaget på gaten med shemale -guttedamer som ville ha kontakt. Bruker vanligvis å bleike håret i ytterst i tuppene, på den måten blir det ikke så varmt i sola, men vess dette stemmer, er jeg heldt imot å gå til frisøren før avreise. Hjelp!! Er det andre ting å tenke på der nede?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nå har jeg ikke akkurat det lyseste håret så kan ikke bekrefte den.
Patong beach er et bra sted om man vil ha liv på kveldene. Kan virke litt anmasende på kveldstid, men det lærer man seg for å ignorere. Ville anbefalt å bo litt utenfor sentrum og på et bra hotell om man vil slappe av på dagtid. Nå har du sikkert booket hotell og sånt på forhånd, men nevner det no likevel. Phuket generelt er bra og man har masse tilbud som f.eks alle øyene rundt om, dagstur med sjåfør rundt øyen etc. Og man kan få sydd en dress meget billig! Masse massaje salonger overalt! Følte det eneste jeg hørte i perioder var massas, massas? Thai engelsk har sin sjarm. God tur
Okt: 11/10 SK BGO-OSL: 14/10 SK OSL-BGO Okt: 28/10 BT BGO-RIX: 30/10 BT RIX-BGO Nov: 2/11 SK BGO-AES: 3/11 DY AES-BGO Nov: 22/11 W6 BGO-GDN: 24/11 W6 GDN-BGO Nov: 25/11 LH BGO-FRA: 27/11 LH FRA-BGO Des: 12/12 SK BGO-ARN: 14/12 JZ ARN-BGO Jan: 07/1 SK BGO-SSH: 14/1 SK SSH-BGO Last edited by T.A.K; 20-01-2012 at 04:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja, man skal visstnok holde seg unna jetski-leie fordi det er utstrakt svindel med å ta betalt for skader som allerede var der. Googler man "phuket jet ski scams" får man opp mange sider, som bl.a. denne: http://www.phuket-fever.com/jet-ski-scam.htm
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Holder med WF-380 her. Hold dere unna jetski utleie. Dyr affære som kan bli veldig dyrt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har vært der 4 ganger, og det er nok turiststedet mer enn andre plasser på Phuket. Mye trafikk i gatene. Fotgjengerfelt bare til pynt, men sånn er det vel i Thailand generelt. Bangla road en heksegryte kveldstid, med musikk og mye liv. Stengt for biltrafikk da. Har aldri hatt problemer med shemale ol, har heller ikke lyst hår. Har vel betalt ca. 150 kr. for frisør fordelt på 3 ganger, så hårklippen tar jeg når jeg er der. Mye massasjedamer på hvert ett gatehjørne som vil ha deg med inn.
Er nok en fordel med hotell litt unna verste støyen om det skal soves natterstid. Ok strand med behagelig badetemperatur så klart. Men mye aktivitet på sjøen med speedbåter og jetski ol. Men jeg kommer tilbake, det er helt sikkert. God tur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]()
Hvis du reiser for å oppleve Thailand ville jeg styrt unna Patong et sikkelig turist höl og ikke spesiellt eksotisk minner mer om Magaluf, Playa de Ingles eller tilsvarende. Men hvis man önsker det så for all del
Da vile jeg heller anbefale, Kho Lanta, Krabi eller Khao Lak som er ca 1-3 timer med bil fra Phuket flyplass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hvilket av disse stedene er nærmest flyplassen?
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oslo - Phuket direkte? | SudCaravelle | Reiseforum | 3 | 12-12-2013 14:23 |
Reise til Phuket | Nja | Reiseforum | 6 | 09-04-2012 19:23 |
Phuket 8/2 - DK5911 | Cloudy | Register- og ATC-Forum | 1 | 08-02-2010 17:04 |
Hotellanbefalinger på Phuket? | gardkarlsen | Reiseforum | 9 | 22-09-2009 09:12 |
Phuket Air sliter | CK | Flyforum | 0 | 13-04-2005 12:35 |