![]() |
|
![]() |
#1 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Beklager om dette har vært oppe før, men hvilke endringer kan man forvente nå som "United Red Carpet Club" og "Continental Presidents Club" har blitt "United Club"? Slike endringer får jo ikke alltid en spesielt nyansert presentasjon på selskapenes egne hjemmesider.
Quote:
Quote:
Last edited by FlightDeck; 12-01-2012 at 12:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Like kjedelig som før vil jeg si.
Dog ser det ut som det, i tillegg til husvin og øl complimentary (men servert av bartender som forventer tips) også er noe sprit complimentary. Det var vel mer en RCC hadde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Samme som før, var innom HNL-SFO( 2 ganger )-EWR i jula... Mat må du fine utenfor..
Positiv er at i UA-loungene ( HNL+SFO) er det nok med å scannne boardingpasset og du er inne. Ex-CO på EWR blir du manuelt behandlet og super-dragene fortsatt ber om kort og ID... Ingen scan foreløpig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
*A Gold/OW Emerald
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Glemte frokosten... Tørr bagel med litt Philadelphia ost
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nei, frokost er faktisk mye mer enn det i nye United Club, ex CO klubbene skal oppgradere maten til UA standard.. De har bagels, toast, english muffin og viktigst av alt, 3 sorter frokostblanding og yoghurt.
Resten av dagen, oppgraderes maten til frukt, groennsaker med dip, samt ost og kjeks. Det er mye bedre enn hva CO tilboed. United var elendig paa alkohol, der kommer oppgraderingene fra CO siden. En lokal type oel, samt 3 andre er gratis. Elendig vin, men snart kommer premium til rabattert pris. Sprit er OK, men ser frem til oppgradering til COs Premium spirits. Naar det gjelder medlemskap, tror jeg at COs gratis medlemskap for internasjonale eliter forsvinner. United har aldri hatt dette og det vil forhaapentligvis forsvinne |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Frokost i UA's club i DEN forrige uke var såvidt jeg kunne se bare bagles, muligens også youghurt og cereal. Ikke noe å hoppe i været over, men helt greie bagels, og denne loungen gav inntrykk av å være en oppgradert "United Club" med ny branding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Det er en RCC PMUA lounge som er rebranded til United Club. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Også mulig jeg bare så det jeg selv hadde lyst på (bagels). Det var en toaster der som jeg ihvertfall brukte til min bagel, ville jo trodd toast burde vært i nærheten av denne. Men for all del -- eneste søvn natten før var på flighten fra SFO og gikk nok forholdsvis søvning inn i klubben, ergo, jeg kan godt ha misset mye...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God kveld , god ? 18., fra United Club SFO | SQ 777 | Flyforum | 12 | 18-05-2016 14:56 |
United med nye websider beta.united.com (kun for inviterte) | SQ 777 | Småprat | 4 | 13-05-2015 19:05 |
BA Club Europe | Powell | Småprat | 18 | 02-09-2012 14:40 |
Club Med | robertaas | Småprat | 0 | 28-05-2011 22:38 |
BA Club Europe og FIRST | kristian | Flyforum | 6 | 11-05-2008 22:51 |