![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Blir dessverre lite foto om dagen. Været og lysforholdene må nok ta mesteparten av skylden ellers er jo desember en travel tid før jul og alt det der. Men men.
Nyttårshelga ble tilbrakt på hytta som ikke ligger så veldig langt unna flyplassen. ![]() Typisk nok var det ikke den mest travleste dagen jeg hadde valgt å spotte på. Men det var vel de vanlige faste Las Palmas maskinene og litt til. Disse her jobber selv om det er fri/høytid. ![]() LN-LTL by Twin-Otter, on Flickr Her er LN-DYN, en av Norwegians to maskiner som skulle til LPA. Thomas Cook kom mens jeg var der også men nesten litt småirriterende at de har en tendens til å komme med samme maskin (OY-VKT). ![]() LN-DYN - Boeing 737-800WL by Twin-Otter, on Flickr Jeg venter i spenning på hva BA/IAG velger å gjøre med Stavanger ruta til BMI. Jeg håper den forblir, for jeg kunne veldig gjerne tenke meg å reise oftere med BA. G-RJXD var dagens maskin fra Heathrow. ![]() G-RJXD by Twin-Otter, on Flickr Det ble faktisk bare med disse. Jeg frøys allerede etter en drøy halvtime så det ble en tur innom terminalen for å se om kafeen i 3.etg var åpen. Men det var den ikke så da ble det en spasertur tilbake til hytta. Infotavla i avgangshallen pr. 31.12. Henger den ennå? ![]() DSC_0156 by Twin-Otter, on Flickr Som sagt. Det var det jeg hadde. Så får vi bare vente bå nye anledninger senere... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Dårlig vær og lys er de beste forholdene for å lære å ta gode bilder i allslags vær, samt gode klær og en god porsjon tålmodighet
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Godt å komme seg ut en tur og kjenne lukten av parafin selv om det er
litt kaldt og surt,men gode klær er et "must". Personlig synes jeg at du brukte dagen veldig fornuftig. Vidar
Kaffe er viktig ! <a href="http://www.airliners.net/search/photo.search?usersearch=133386" target="_blank">My photos on airliners.net</a> <a href="http://www.airpics.net/results/sKeywords/vidar_ringstad" target="_blank">My photos on airpics.net</a> <a href="http://www.planespotters.net/Aviation_Photos/search.php?tag=Vidar+Ringstad" target="_blank">My photos on planespotters.net</a> |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Vandringen fra terminalen på Sola og til hytta vår tok meg en snau time. Med innlagte småpauser. I tillegg blåste det jo en del. Så at en S-92 var i ferd med å starte opp så jeg stilte meg opp ved gjerdet i enden av bane 11 i håp om et stilig helikopter-bilde. Men så blåste det selvsagt andre veien så helikopteret vendte nesen mot øst da den taxet ut på RWY. Men jeg synes i grunn ikke bildet ble så verst. Kunne vært verre.
![]() Heli by Twin-Otter, on Flickr |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fine bilder, ingen kvit jul på den kanten. OY-VKT er jo stasjonert på kanariøyene, og det har den vært lenge. Det er jo grunnen til at det alltid er den maskinen som kommer. Sola-avgangen, og en del andre, trafikkeres motsatt vei iforhold til det som er mest vanlig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Og tavla står enda...
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen bilder fra SVG | Pål S. | Bilder & foto | 4 | 22-12-2013 18:55 |
Noen bilder fra SVG (27/8) | Twin Otter | Bilder & foto | 7 | 29-08-2013 14:08 |
Noen bilder fra fjern og nær, høsten 2011 | VC-10 | Bilder & foto | 5 | 18-12-2011 10:20 |
Noen bilder fra SVG. 23.11. | Twin Otter | Bilder & foto | 2 | 24-11-2011 16:00 |
Noen bilder fra TRF 09.04.2011 | andreas_a | Bilder & foto | 5 | 28-04-2011 21:29 |