![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Min første dag på Scanair.no forum, og mitt første innlegg.
Og det blir om turen til Barbados nå i vinter. Jeg reiste med SAS Braathens med første fly lørdag morgen. Og var svært spent på om jeg skulle rekke mitt fly videre med BWIA til Barbados. Jeg hadde bare halvannen time transfer tid, og hadde ikke gjennomgående billetter. Så her var det ikke mye å gå på. Men, jeg var veldig heldig. SAS Braathens landet før rutetid, og BWIA var en drøy time forsinket. Noe jeg var forberedt på godt kunne hende. På folkemunne i Karibien sier man gjerne Better Walk If Able, istede for British West Indies Airways. Og dette navnet har de nok fått, mye på grunn av dårlig punktlighet. Men vel ombord i BWIA`s Airbus 340 fikk jeg et flott sete, ikke business class, men i økonomiavdelingen på bedre seter. Det var 2-3-2 konfig. i det området jeg satt, og det var godt med benplass. Det eneste jeg savnet var skjerm i stolsete forran, og et godt utvalg av filmer. Men det fantes ikke. Litt overraksende var jeg at man måtte betale for alkoholholdig drikke. Men men... på SAS Braathens måtte man jo til og med betale for kaffe, så så ille galt var det da ikke allikevel. Sjarmerende og hyggelig betjening. Meget vennlige, og en vennlighet som var ekte. Kanskje ikke uten grunn at de også kalles Best Women In Air. BWIA. IMM
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Velkommen til forumet...håper på flere rapporter...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Støtter EB's oppfordring - og velkommen til forumet.
![]()
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Vi fløy med 9Y-TJN som forøvrig var ei ekje Airbus-kjerre, skrangelte ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
bye-bye BWIA - hello Caribbean Airlines | CK | Flyforum | 0 | 14-09-2006 10:41 |
BWIA kansellerer | Blubird | Flyforum | 5 | 10-04-2005 01:09 |