![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Interessant
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Alltid kul med expansion.
Medlemskapet i Star Alliance är nog ingen nackdel när TK utökar i Skandinavien. Finns många Eurobonus medlemmar här. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
KL kan vel sies å hatt veldig bra respons på sine ruter ifra andre enn hovedflyplass i Norge, som f. Eks TRD, SVG, KRS
, BGO. Så hvorfor ikke TK i Danmark ? Eneste er om paxgrunnlaget er der? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Et problem jeg kan se er hvor Istanbul er plassert. Norge var jo egentlig et lett bytte for KLM siden det bare er et kort hopp fra Sør-Norge til AMS som egentlig ligger på veien mellom Norge og resten av Europa. IST som transferflyplass er faktisk lite aktuell for destinasjoner i Europa siden den ligger på motsatt side av kontinentet i forhold til Skandinavia. Den er veldig fin som gateway til Asia og Afrika. Spørsmålet er om det er mulig å fylle opp 1-2 A319 daglig fra BLL+AAL kun med reisende til Asia og Afrika. Det samme gjelder forøvrig BGO/SVG/TRD. Om en slik satsing i Norge skulle bli aktuelt ser jeg for meg noe a la Icelandair, slik som IST-BGO-SVG-IST i første omgang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Newcomer
|
![]()
D'oh og takk! Søkte etter Turkish Airlines og fant ikke noen thread med det samme, men fikk ikke med meg at atikkelen var et par uker gammel heller (så jeg søkte kun etter nyere threads) -- leste den først i går
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Air France og KLM udvider kraftigt i Norden | Bll spotter | Flyforum | 11 | 26-09-2017 01:39 |
SAS, Danmark UEFA Euro 2012 livery, OSL 22/5-12 | TKDahl | Bilder & foto | 7 | 24-05-2012 17:47 |
Norwegian udvider i Danmark | Jan | Flyforum | 40 | 23-12-2008 18:04 |
Kraftigt vinstlyft för Lufthansa | RIBRO | Flyforum | 4 | 26-02-2008 17:15 |
SAS Danmark tar all inntjening på Norge - Danmark rutene | MartinL | Flyforum | 22 | 15-06-2006 13:50 |