![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
En Årskavalkade fra 2011 hvor jeg presenterer mine beste øyeblikk rundt flyplassgjerdet. En serie hvor kvaliteten ikke er det viktigste, men Øyeblikket. Noen av bildene kan du ha sett før, andre ikke. Tekst finner man over bildene.
Øyeblikket der man tok turen til Bardufoss kun for å fly. ![]() OSL - BDU by Marius-Kaniewski, on Flickr Øyeblikket der man trasket seg gjennom meter på meter med snø, kun for å fange de flotte flyvende objektene. ![]() Sas 737-600 by Marius-Kaniewski, on Flickr ![]() PIA 777-200ER by Marius-Kaniewski, on Flickr ![]() Austrian fokker 100 by Marius-Kaniewski, on Flickr Øyeblikket man syntes man hadde fanget en kjedelig maskin, men det viste seg at man var førstemann. ![]() ![]() Blue 1 717 Star Alliance by Marius-Kaniewski, on Flickr Øyeblikket da jeg trodde min fotokariere var over ![]() Øyeblikket jeg endelig fikk trykket på fotoknappen igjen! @ DEN FØLELSEN! ![]() Spitfire 2 by kassewyski, on Flickr ![]() Spitfire by kassewyski, on Flickr ![]() F 16 by kassewyski, on Flickr Øyeblikket man blei sikkelig rød på nakken, da man så seg for god til å smøre seg med solkrem. Ikke så mye "den følelsen" lenger. ![]() Thomas Cook a330 by Marius-Kaniewski, on Flickr ![]() Lang Lang rekke by Marius-Kaniewski, on Flickr ![]() A300 by Marius-Kaniewski, on Flickr Øyeblikket der man blir hentet utenfor døra fordi MR njerve har fått seg lappen og til slutt da man endelig har kommet seg til OSL. BAM, rainbow i landinga. Tilbake @ den følelsen. ![]() SAS 737-600 (2) by Marius-Kaniewski, on Flickr ![]() SAS 737-800 Rainbow by Marius-Kaniewski, on Flickr ![]() Blue 1 AVRO 100 by Marius-Kaniewski, on Flickr Øyeblikket der 6 av 7 store går på motsatt bane. ![]() Thai 777 Landing by Marius-Kaniewski, on Flickr Øyeblikket der landingslysene plutselig ble attraktive. ![]() Sas 737-800 by Marius-Kaniewski, on Flickr ![]() Swiss A320 by Marius-Kaniewski, on Flickr Øyeblikket der man sto på vollen og endelig ble fornøyd med et bilde! ![]() TUIFLY 737-800 by Marius-Kaniewski, on Flickr Det var del 1. Resten kommer om noen dager! Ha en fortsatt strålende Romjul! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dette her var NYDELIG
![]() Hva skjedde med hånda egentlig ? :P |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyspotter på SVG
|
![]()
NYYYYYYDELIIIIIGE BILDER, Marius
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Her var det mye flott, super oppsummering
![]() Takk for fotoåret 2011, Marius ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja, hva skjedde egentlig med hånden?
Flotte bilder forresten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg blir reint rørt her jeg sitter. Bilder vekker så mye mer enn det man ser - det vekker følelser. Et bilde sier mer enn tusen ord, og mer få ord og mange gode bilder blir det en lang og flott fortelling. 2011 var et år vi satte mer pris på samvær og foto enn fly - men, kanskje akkurat nok likevel? Iallefall, så vil jeg takke for herlige flashbacks fra hvert eneste bilde, og håper vi begge tar med oss dette inn i nyåret, denne gangen med fotosekken mer i bagasjerommet enn på ryggen eller på sykkelbagasjebrettet.
God jul og godt nyttår, Marius - og takk for det gamle.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vil påstå dette er noen av de beste fra 2011! Takk for at du deler med oss
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Lekre bilder, SAS-albinoen med regnbuen var fint syns jeg
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Knallfin serie. Også fikk du jaggu en A310 også da! Knallfbra
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Meget bra,Marius.
Vidar
Kaffe er viktig ! <a href="http://www.airliners.net/search/photo.search?usersearch=133386" target="_blank">My photos on airliners.net</a> <a href="http://www.airpics.net/results/sKeywords/vidar_ringstad" target="_blank">My photos on airpics.net</a> <a href="http://www.planespotters.net/Aviation_Photos/search.php?tag=Vidar+Ringstad" target="_blank">My photos on planespotters.net</a> |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hyggelig med fine tilbakemeldinger! Og til dere som lurte på fingeren, så kom den borti en bordsag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Dakar, guttepjokken gråt vel en skvett da?
![]() Marius, godt nytt år. Fortsett med foto også i 2012.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fantastisk flotte bilder du har tatt her. Jeg er imponert tusen takk for slike kvalitets bilder
![]() ![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for et år med gode kvalitetsbilder som du har levert og måtte 2012 medbringe flere gode bilder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Og enkelte sier at et ikke er noe tak ungdommen i dag. Nei, ta en titt her - det dukker opp den ene fantastiske kavalkaden etter den andre fra den yngre garde!
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Veldig bra serie, mange gullskudd.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Basic kunnskap: Teller bonusreiser som kvalifiserende flyvninger? | Benair | Reiseforum | 4 | 11-06-2015 23:10 |
Kø i security? Minst en til som føler det samme som deg. | Bergern | Småprat | 1 | 30-11-2012 08:21 |
Innflyvning til 01 på OSL stengt for øyeblikket | baselutvann | Flyforum | 1 | 24-03-2011 16:45 |
SAS-Aksjen - Er det emisjonen som gjør at den faller som en stein? | BU595 | Flyforum | 27 | 06-05-2010 23:09 |