![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Stille og rolig morgen. Dagen forevntes forøvrig å bli det den og. Har en del småting som jeg nå kan få tid til å sette meg ned å se på, så det skal ikke være mangel på arbeidsoppgaver i dag iallefall. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Mosjøen!
Julesnøen er kommet på plass og jeg hadde sessongens førstre runde med snøskuffa i går. Det kjennes i armer og bein! Etter en ekstra hektisk desember håper jeg på en rolig dag på kontoret. Det er morsomt å være operativ men i dag er det papirbunken som skal til pers. Kollegene er på ferie og trakteren har nytrekt kaffe, her er det bare å gyve løs. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen her er det kurs på planen. Så prøve og smiske meg til fri på Fredag, slik nyttårshelgen kan starte. Ellers en rolig dag for meg hvertfall kanskje lese og oppdatere litt på Fs. Ha en bra dag.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Får vel begynne å pakke, da det om noen timer er avreise til Bjorli, hvor nyttårshelgen skal tilbringes. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra SAS's 738 med wifi. Hadde egentlig gitt opp å få koblet opp, men gikk visst til slutt. Tydelig innkjøringsproblemer, men gudene skal vite de annonserer og reklamerer for harde livet for dette... Benplassen, selv på rad 5, kaller jeg svært dårlig. Dagens opptur var en juleferierolig kantine på OSL -- så skal det testes litt Star Alliance-kantiner på LHR før turen går videre til SFO.
Ha en god dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Forus. Merker at det er romjuls-stille på jobb. Tar livet med ro og tar de oppgaver som måtte dukke opp underveis. Nå, kaffe! Ha en fin fin dag forumister.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God kveld fra Makuhari (rett utenfor Tokyo) Hvor årets siste utepils (faktisk, 12 grader i sola) er inntatt, lang tur er gått og middagen i form av diverse japanske kjøttretter er fortært.
En god natt søvn nå, før den lange turen hjem over sibir. God natt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Amatør
|
![]() Quote:
![]() God morgen, flott med korte dager på jobb fortiden! Igår fikk jeg unnagjort det siste som gjenstod før Miamituren i februar så da kan den bare komme. I kveld venter middag hos gode venner så dagen er fullkommen. Ha en fin dag! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her nytes en offisiell versjon av "såkalt hjemmekontor". Det hersker en god avtale om at alle skal være hjemme, og arbeide litt. Men helst ikke mye. Det passer både meg og elefanten helt utmerket.
Blir vel straks en tur ut og trimme litt, og etter det skal det begynnes på en tykk bok. Ha en fortryllende dag alle sammen.
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra Krsand!
Her er det regn og litt vind. Deilig være å være inne i. Har lovet jr at vi skal være hjemme og spille Wii i dag, og det gleder han seg veldig til. Hadde ellers en merkelig drøm i natt. Skulle fly SAS fra Kjevik, men kom 3 timer for tidlig til flyplassen. Hun som sjekket meg inn ga meg derfor en voucher til DY Loungen. Den fant jeg jo selvfølgelig ikke, og så masse av SAS ansatte som stod å lo og det var da jeg forstod at jeg var lurt. Men ikke visste jeg at de hadde bygd en ny bar på Kjevik, med biljardbord til og med! Ja de drømmene, de drømmene! Ellers ønsker vi god tur til Reisekamerat T som setter seg på TG955 i dag. Pt sitter han nok å kjeder seg i gullstuen på OSL og venter på avgang. Selv satser jeg på et par hundre millioner i Viking Lotto i kveld, så jeg kan følge etter i morgen!! Fortsatt God RomJul! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God formiddag fra byen. En liten ussel kveldsvakt, så skikkelig langfri. Blir vakten like stille som i går kveld blir jeg fornøyd. Ha en feiende flott dag.
![]() |
#12 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God formiddag fra Kristiansund. Siste dagen her nå før kursen settes sørover med SK2308 til Oslo i kveld. Det har vært en svært hyggelig jul her på Nordmøre med mye familie, men det blir hyggelig å se familie og venner i Asker og.
Ha en fin romjulsdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag fra FedEx. Her går det meste litt roligere om dagen, siden det meste av firmakunder har ferie. Er egentlig litt godt å jobbe sånne uker også. Tror også det meste er oppe og går etter at Dagmar var innom - usikker på om Cola-automaten er i orden igjen, men.
Ellers har man endelig fått somlet seg til å prøve sånn derre Viking-Lotto. Satser på at nybegynnerflaksen slår til. Om det dukker opp en triprapport fra meg i morgen fra Concorde Room på LHR, så vet dere resultatet. ![]() God onsdag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Mornings fra Sandefjord.
Forlatt alene i heimen da de andre stakk til fjells, mens jeg heller blir hjemme for å prioritere venner et par dager. Starter med kino før man lager "hjemmelaget" pizza, dvs, sette sammen delene man kjøper i butikken. Ellers blir det å få tak i flybestillingskontoret på flystasjonen i Bodø, da det hadde vært kjekt å vite hvordan man skal komme seg tilbake dit den 1. januar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
'Lego-pizza'?? Good grief!!
G'morgen fra Cumming. Her skinner solen etter et par mørke dager, men gradestokken har krøpet helt i 'bånn' ... Temmelig nøyaktig null her nå. Dagen byr på jobb og juletreutkastelse. Greiene må ut før nyttår for å unngå uløkka. Håper at $206 000 000 finner veien til bankkontoen min i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God ettermiddag fra Stavanger.
Ligger og slapper av på ipaden og veter på at broderen skal komme hjem. Ellers brukes dagen videre til å kjøre RC bil........ Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 9 | 01-10-2014 18:40 |
God onsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 11 | 19-12-2012 15:37 |
God Onsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 18 | 12-12-2012 17:19 |
God onsdag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 10 | 11-01-2012 18:07 |