Flyprat

Go Back   Flyprat > Reiseforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 22-12-2011, 14:01   #1
Chezza
Newcomer

Swiss Hvor har Business class blitt av?

Hei!

Reiser til Zurich i morgen fra Oslo, og jeg sjekka inn idag via sas sine nettsider. Når jeg skulle sjekke inn fekk jeg tilbudet om sete 1F. Jeg trykte selvsagt bare ok, og fortsette innsjekken uten noen problemer. Men, er ikke 1F business class i Swiss? Eller er det slik at det er ingen business class på flighten til Zurich i morgen? Jeg bestilte economy class billetter.

Takk!

Mvh

Last edited by Chezza; 22-12-2011 at 14:39.
Chezza is offline   Reply With Quote
Old 22-12-2011, 15:04   #2
ex_trd
*A Gold/OW Emerald

Default Re: Hvor har Business class blitt av?

Quote:
Originally Posted by Chezza View Post
Hei!

Reiser til Zurich i morgen fra Oslo, og jeg sjekka inn idag via sas sine nettsider. Når jeg skulle sjekke inn fekk jeg tilbudet om sete 1F. Jeg trykte selvsagt bare ok, og fortsette innsjekken uten noen problemer. Men, er ikke 1F business class i Swiss? Eller er det slik at det er ingen business class på flighten til Zurich i morgen? Jeg bestilte economy class billetter.

Takk!

Mvh
Er det LX1216 i morgen du er på? I så fall er rad 1 og 2 Business Class, og det sitter 4 mennesker der så langt, inkl. noen på 1F (deg?). Vet ikke helt hva som har skjedd her, men kan jo hende du er heldig og får sitte foran? Mest sannsynlig vil vel feilen oppdages i morgen og du får et nytt sete lengre bak i flyet.
ex_trd is offline   Reply With Quote
Old 22-12-2011, 16:02   #3
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Default Re: Hvor er Business class blitt av?

Kan godt hende du har fått tilbud om 1F fra HAU til OSL og det er neppe noe annet enn vanlig innenland. Men om du har fått 1F fra OSL til ZRH bør du ikke si det til noen.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 22-12-2011, 16:20   #4
Chezza
Newcomer

Default Re: Hvor har Business class blitt av?

Vi får se i morgen ) Kanskje jeg er så heldig og får Business Class for Economy Class ) Det hadde vært en fin julegave ) Jeg skal hvertfall ikke si et ord til noen i skranken i morgen, før dei skjønner at noe er galt ) Får håpe at morgenkvisten slår dem litt ut, og jeg virkelig får 1F ) Hadde vært fint ) Takk for raskt svar!
Chezza is offline   Reply With Quote
Old 22-12-2011, 17:24   #5
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Default Re: Hvor er Business class blitt av?

Ser av seteplanen at LX1211 går i ren Y - (Y138) i morgen ..

LX1211/23DEC11 OSLZRH 319/S80A01/A319 CFG Y 138
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules