![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Er det noen som har erfaringer med flyplassbytte Guarulhos - Congonhas i Sao Paulo? Flyplassbytte i en fremmed by er jo aldri noen høydare, men er denne mer overkommelig på noen måte?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ja, har gjort det selv. Fløy inn til Guarulhos med LH og videre til Rio fra Congonhas med den gang Star Alliance medlem-Varig. Det var noen år siden, men jeg husker det gikk buss. Merk at det kan, som i alle andre storbyer, være mye trafikk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Der kører busser hver 30.-60. minutter. Turen varer 60-90 minutter
Prisen var R$28 for et par år siden, så i dag nok cirka 100 kroner. Jeg ville hellere vente nogle timer ekstra i GRU, end skifte lufthavn. Webjet flyver GRU-SDU (SP intl - Rio domestic). GOL, TAM, Avianca Brasil flyver også alle fra GRU til GIG/SDU. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Takk for tips, tenkte ikke på å sjekke trip reports. Ser at kun 3 timer til transit i rushtiden vil være en dårlig idé.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Virgin Atlantic med rute til Sao Paulo | Someone | Flyforum | 1 | 02-09-2023 07:05 |
Gull-ran på Sao Paolo flyplassen (GRU) | Someone | Småprat | 0 | 26-07-2019 15:51 |
Lufthansa med comeback München-Sao Paolo | Someone | Flyforum | 0 | 03-04-2019 20:16 |
Citationkræsj i Sao Paolo (video) | Skipskatta | Småprat | 3 | 12-11-2012 14:53 |
Korean Air med ny rute LAX og Sao Paulo (huh) | Tommy777 | Flyforum | 9 | 24-05-2008 00:06 |