![]() |
|
![]() |
#1 |
Amatør
|
![]()
Begynner så smått å våkne her, og i øyeblikket på vei til OSL hvor LN-TUI bør stå klart til å ta meg oppover til det trivelige nord. Hurtigrutas ener, Nordstjernen blir mitt hjem de neste tre dagene
![]() Ha en finfin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Gudd mørnings! Planen er å få unna de siste juleforberedelser i dag, kanskje sjekke skiføret i ettermiddag også. Men først litt kaffe og avis. Ha en fin desemberlørdag alle sammen!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra gullstuen. Dagstur til Dubai med svært viktig møte i morgen 0900. Swiss er forsinket så nå har jeg 20 minutter på meg i Zurich..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Morn fra OSL!
Her venter man ikke på noe annet enn middag og PL i ettermiddag, dag 2 av 4 er halvferdig. Dog er det såpass "trangt" her at Thai sin A345 nå står på 171L ![]() Været er så som så, BKN020 og -2.. snart snur sola! Sjangalabangala!
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Barcelona. Etter mye om og men, så kom jeg meg til slutt frem i går, nesten 2 timer forsinket, men jeg kom i hvert fall frem. Nå blir det en rolig dag her i dag, med eneste plan å gå rundt å se på livet. Skal bli godt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Tydeligvis.. nå er jeg nede i 15 min..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Amatør
|
![]() Quote:
![]() Edit; Ble til BRQ her.. Last edited by Ståle; 17-12-2011 at 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Takk, for sent. Sitter i minibussen nå..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Stavanger!
Rolig formiddag i heimen før kursen etterhvert settes sørover og bursdagselskap for svigerfar. Må kanskje innom en butikk på veien for å handle inn litt til middagselskapet i morgen. Ha en fin en forumister. ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her i Constanta i Romania går dagen sin vante gang - 32 dager igjen til heimreise!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Her har dagen til nå vært brukt til å montere møbler og se på vintersport på TVen. Her blir det herrelag i kveld og Hellstrøms "asiatiske" ribbe med blant annet spinat og søtpotetstappe ved siden av. Noe sier meg det kan bli relativt høy promille uteover kvelden. Får vel ta en tur ut og handle de siste ingredisensene før det blir å rydde ferdig i stuen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Good dag..
Sitter å venter på at Sharif skal få ballansert dekkene mine, så blir det å få kastet en gammel tv. Før prosjekt rydding, pakking og fiksing fortsetter. Slik at man kan flytte ned til Kalbakken på nyåret. Men i morgen starter jeg min ferd nordover, så da begynner juleferie light.. :-D En god dag til dere alle!
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
To dager med ti timer i bil, universitetsavslutning og en forferdelig Best Western-seng er heldigvis over og natten ble tilbragt i egen seng. O lykke..
Her er det såvidt over null, men det ser ut til at solen vil titte frem etterhvert. Dagen står i hagens tegn, mye småting som må gjøres. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Indonesisk aften på Bygdøy i kveld. Dress og frakk henger klart, og det sedvanlige spørsmålet fra Sjefen - "passer denne kjolen". Ja den er
![]() Ellers er det bare å bite tennene sammen, er ganske sikker på at det snart kommer meierismør i butikkhyllene. Ha en karbofylt helg alle sammen.
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Her inntas en lys gløgg med Hardanger eplejuice og ørlite/en slant/noen cl/vel en halv dl vodka..... før man roter seg til sentrum og Småflaskemuseet for årets jobbjulebord. Ha en fortreffelig og berusende aften!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God kveld fra Krabi. Kommet hit etter en utmerket flytur med TG airbus 346 fra Gardermoen og pafolgende biltur fra Bangkok med inlagt stopp pa Sheraton Hua Hin. Logger an til en bra jul dette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra Krsand!
Gårsdagen ble meget hyggelig, med et aldeles fantastisk 5 retters måltid på Bølgen & Moi med gode viner til. Trond Moi himself var var servitør for kvelden, og det hele var rett og slett perfekt. Etterpå var vi på Sportsbar og så de norske piker banke skiten ut av de spanske senjoritas! I dag har derimot vært nokså på den slappe siden. Ingen planer for kvelden bortsett fra tv og internett, og kanskje en ![]() Ha en framifrå lørdagskveld! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Kveld fra Stavanger. Nettopp kommet hjem fra fjellet, fantastisk vær og snøforhold i bakkene. Fikk til og med sett en A340 og 747 passere i luften over
![]()
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Utrolig.. løp som Rex Rodney fra Terminal A via toget til E og hoppet på flyet som sistemann.. og bagasjen lå pent og ventet på båndet. Sveitserne er noen råtasser. Nå er det i seng, møte om 7 timer også tilbake til julestria på kvelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdagsmorgen fra Arlanda | Bergern | Flyforum | 14 | 27-07-2019 23:04 |
God lørdagsmorgen fra Forus! | Twin Otter | Flyforum | 18 | 05-05-2012 19:07 |
God lørdagsmorgen fra Forus! | Twin Otter | Flyforum | 13 | 03-03-2012 15:16 |
God lørdagsmorgen fra Forus! | Twin Otter | Flyforum | 11 | 28-01-2012 23:52 |
God lørdagsmorgen fra Stavanger | Twin Otter | Flyforum | 21 | 27-11-2011 02:49 |