![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
http://www.dinside.no/873541/oslo-lu...-er-straalende
Jeg må si jeg liker finessen med webcam fra avgangshallen ![]() Bare håper SAS kommer ut med sin app snart, syntes desverre Widerøe sin app er ganske tungvint å bruke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
evig optimist
|
![]()
så veldig bra ut på ipad, selvom jeg skulle ønsket meg at man kunne legge inn faste flighter for "overvåkning", ser ut til at man må gjøre det for hver dag i "my flight".. Eller tar jeg feil?
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Håper de raskt får dette ut på Android.
![]() |
#4 |
NorFlyer Front Row
|
![]()
Skulle gjerne ønske ankomstgate i tillegg til den allerede eksisterende informasjonen på ankomstdelen. Hadde vært meget hendig i jobbsammenheng på apron
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det håper jeg også, faktisk rart at den kom først ut til App Store med tanke på hvor lang tid det tar for utviklere å få godkjenning av Apple til relase. På Android Market kommer de vel ut med engang og behøver ingen "godkjenning"?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Og Android er vel større enn IOS selv om Apple er gode på hype.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nå melder lokalpressen av Torp er første flypass med app ...
http://tb.no/nyheter/torp-forste-fly...-app-1.6371012 Positivt at de kommer med app, men pressen er tydeligvis ikke helt oppdatert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() http://gadgetbox.msnbc.msn.com/_news...cent-this-year |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
En ting man må huske er at Android er vanskeligere å forholde seg til for utviklere. Med alle de forskjellige versjonene som figurerer er det svært vanskelig, om ikke umulig, å lage en app som ikke krasjer på en eller flere telefoner/versjoner.
Man kan si hva man vil om Apples rigide styre, men kommer man igjennom så funker det stort sett problemfritt på alle fronter. Android kan være et mareritt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noen som vet hvordan man legger til flere flighter i myflight? Android
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Den ultimate flight tracking appen? | darkcho | Småprat | 7 | 06-06-2023 10:50 |
Apple Pay og QR-kode i SAS-appen | Utenbys | Småprat | 10 | 08-12-2018 10:55 |
Book Hilton via HHonors-appen - tjen ekstra poeng | Martin | Reiseforum | 0 | 08-09-2013 16:55 |
OSL-BGO-OSL-TRD/OSL-TRD-OSL (2012) | SeatBelt | TripReports | 17 | 09-07-2012 11:28 |
OSL-BGO-OSL-LHR-OSL | Chriscross | TripReports | 4 | 15-06-2009 17:18 |