![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noen som vet? Er det uværet eller er det problemer med flyet? Har sirkla over Malmø i goooooood tid nå..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Front section flyer
|
![]()
Den diverta til CPH pga uværet. Flere fly som har gått til CPH pga vind i MMX.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ganske facinerende å følge med på. Blåste visst ganske heftig. Denne flighten DY4055 gikk som sagt til slutt til CPH.
Men en ny flight som kom ned til MMX fra ARN (DY4057) klarte å lande med en gang mens 4055 var på vei mot CPH. Og så vidt jeg forstod på facebook siden til Flightradar så er øresundsbroen stengt. Så man får ikke transportert passasjerene over med tog eller buss heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Front section flyer
|
![]()
Satt å fulgte med på det samme selv. Er nok endel som ikke kommer seg vidre i kveld. FR diverta også til CPH. 4055 hadde tydeligvis flaks/vinden på sin side da de landa tenker jeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
4045 hadde "flaks" siden de kom seg ned en plass. Det var bare på feil side av fjorden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Front section flyer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Free Luigi
|
![]()
Interessant er det absolutt Twin Otter - bare pass dere så dere ikke plutselig blir konfrontert med sånne "divert/uværstråder" senere i livet.... Satt på jumpseat nedover til Oslo her om dagen, med en utrolig hyggelig kaptein. Kom i god prat og etterhvert nevnte han at han ved en anledning hadde kommet ut for styggevær i Tromsø, og når han skulle skrive rapport på diverteringa hadde han kommet over en sånn "blogg/internettside hvor folk diskuterte fly" - og noen hadde skrevet om dårlig vær i Tromsø og akkurat den flighten han fløy som måtte divertere. Han hadde tilogmed bokmerka den, så vi sjekka den etter landing. Jammen var det ikke "polaris" som hadde starta den tråden ja, på flyprat
![]() ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Haha. Tenker nok selv at jeg definitivt kommer til å gi lyd her på Flyprat dereom jeg opplever lignende som passasjer selv. Det krydrer jo bare trio-rapportene våre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg ville ikke gjort det der. Flyprat hadde nok fått kjørt seg derimot. I tillegg til Twitter....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nå var det vel slik at denne flighten burde ha vært diverted lenge før den endelig gikk til København. De prøvde vel i lengere tid å komme ned i Malmø, sirklet over Skåne i lange perioder, gikk til Stockholm og fylte fuel og fortsatte videre til Malmø igjen og sirklet i en ny lang periode før ferden ble avsluttet i København hvor passasjerene ble værfaste. Jeg fulgte også flighten på forumet til flightradar24.com, og der var flertallet enig om at flighten burde vært diverted lenge før den gikk til Stockholm før refueling. Det er greit at 1% av passasjerene drømmer om slik uvær, med påfølgende tripreports og en fantastisk opplevelse, men man skal heller ikke skremme vannet av de som aldri kommer til bake til Norwegian etter en slik flytur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Til Thailand med US Dividend Miles i C & F Vol. II (Nov. 2013) | HS-TLD | TripReports | 55 | 20-02-2014 14:08 |
Air Europa med gode priser til JFK & MIA i nov | nime | Reiseforum | 9 | 11-07-2011 08:24 |
Aarets Scanair/Flyertalk DO gaar til Toulouse (med mer) 5-6. nov. Bli med du ogsaa | Tommy777 | Flyforum | 377 | 15-02-2011 15:58 |
----Spotter Alert --- Bergen 2 Nov og 20 Nov | TigerBlack | Flyforum | 2 | 24-10-2007 11:25 |
STERLING med lav cabin factor i nov | Guest | Flyforum | 1 | 22-12-2005 10:00 |