![]() |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
God jul alle sammen....
tenkte å vise noen bilder fra ALC 23/12 og 24/12, ikke så mye trafikk til Spania i år, ikke akkurat Airliners.net materiale men håper det faller i smak... ![]() Godt Nytt år! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flotte bilder!!!
![]() ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fine bilder fra fjerne eksotiske strøk!
![]() Ikke Airliners-materiale? Jeg synes det var flotte bilder jeg. Sjøl liker jeg litt mer luft rundt hver maskin, og synes kanskje du kunne "boostet" himmelfargen i noen av bildene, men i det store og hele god innsats. KYrre |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Ja dette er fine bilder. Ser ut til å være tatt på vest-siden av flyplassen. Siste gang jeg var der så ble jeg "kjeppjagd" derfra så her har du vært heldig å funnet et sted uten for mange securty vakter
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
takk for kommentarer..
![]() ![]() bedre lykke neste gang... ![]() fin plass å stå på andre siden av terminalen |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
...by the way....av og til er en heldig når en leier bil og i julen var det nokså mange utleide bilder så i c-klassen ble det denne gitt, og den var ikke dum den, en Alfa Romeo 166, den var jo en drøm å kjøre.....he he
|
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
WOW!!! Siste bildet var absolutt dagens overraskelse... 166`n er en herlig bil - selv om den hos meg ikke ble mer enn 1 1/2 år...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og hvis det er noen som tenker seg til ALC for å spotte, så finnes det en ny spotter guide her - http://www.plane-spotter.com/Airport...rGuide_ALC.pdf
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
RYG-ALC 28. April? | braathens26 | Register- og ATC-Forum | 2 | 29-04-2012 20:59 |
FR til ALC allikevel... | TFC1 | Flyforum | 1 | 31-08-2010 21:00 |
SAS BGO-ALC | Doleply | Register- og ATC-Forum | 3 | 21-03-2009 15:59 |
Marerttnatt på ALC | Trety | Flyforum | 1 | 09-07-2005 20:34 |