![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
...og Happy Thanksgiving til de av forum medlemmene som bor i USA. En rolig morgenstund med New York Times og en kopp bedre kaffe. Snart er det en av Ruters Blå inn mot byen. Ha en fin dag
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Her har tenåringen i huset funnet ut at det ikke er nødvendig å si at han ikke begynner på skolen før 1030. Godt å stå opp tidlig, kaffe og frokost unnagjort. Østfold neste med dobbel lønn. Ha en flott dag.
![]() |
#3 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Vel blåst! God vind rundt huset i natt. Klar for kaffi og frukost, og så avgårde på kontoret ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra St.hanshaugen. På tide å komme seg på jobb. Dama skal på en venninne kveld idag, så da passet det bra at jeg uansett skulle hente en bil hos de gamle og like gjerne kunne be meg selv på middag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God morgen fra Bodø.
Her skrek befalet seg blå under oppstilling, for å bli hørt over storm/regn/hagl. Skikkelig møkkavær med andre ord. Med kun 1 daytime flight idag så er det også rolig på jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Bodø her og!
Åpner dagen sterkt med hagl sidelengs (ikke dagligdags for en søring..), tydeligvis på samme sted og tid som Henshaw. Nå gjenstår det bare å se noen turbulente landinger på rwy 25. Ha en flott torsdag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra Oslo hvor man har tatt tak i nok en ny dag med Ventelo på røret for å mase enda mer på microsimmen jeg bestilte for snart to uker siden..!
Grattis til folket i USA, og ha en fin dag til øvrigheta ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var man kommet seg på jobb etter å ha stampet i kø på E39 i en god havtime, mot normalt 5-7 minutter. Men da er det å sette i gang med å begynne på dagens lange to do liste. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Narvik. Her er det i ferd med å komme inn et uvær, så dagen går vel med til å tjore fast det som er løst.
I dag går store deler av dagen med til møtevirksomhet og planlegging, før det omsider er helg. Skal bli godt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her skal straks kursen settes mot Bodø.
Ser ut fra tidligere poster som om det ikke akkurat er perlevær der oppe, så man har pakket litt ekstra regnaktig tøy. Ha en fjonge dag!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen - her skal man hverken til Bodø eller USA, men de som føler seg berørt får kose seg med kalkuner og horisontalt hagl.
Happy landings!
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Kinshasa. Her er det varmt og fuktig som vanlig, men kraftig regn senker temperaturen noe.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra BGO. I dag blir min siste dag i Bergen på ca. et halvt år, da jeg stikker til Taiwan senere i dag med Lufthansa F. Tror det blir en bra dag med andre ord!
Ha en flott dag alle sammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim.
Deilig å ha ferieuke- gjør fint lite og ingenting. Eneste som skjer er svømming med junior idag, ellers ingenting. Ha en super deg -med eller uten storm ![]() ![]() ![]() Ps :God tur Svein - og enjoy 6 mnd ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Mine studier begynner jammen å røyne på, trolig hatt min siste ordinære skriftlig eksamen ved Universitetet i Tromsø i dag! Fikk letter of acceptance fra UNIS i går ettermiddag, så neste eksamen blir vel oppe i Lonyearbyen igjen ![]() Nå skal beina på bordet og alt som gjenstår før juleferien er å forberede en 30min forelesning ![]() Heeeeeeidi-ho! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Juleferie?? Takk til deg Polaris..
Her er det kontordag og epostrydding for alle penga. Jeg må begynne på prosjekt rydde, kaste og sortere mitt jordiske gods, slik at jeg etterhvert kan få flyttet på meg ned til Oslobygda.. Det er snakk om alle tiltaks MOR! En god dag til dere alle!
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk Frode, det skal jeg! Kommer nok noe oppdateringer etter hvert.
Tja. Planen var egentlig 6mnd språkskole for å lære meg litt kinesisk, men planer endrer seg, og jeg tror nå det blir 2-3mnd med privatlærer i stedet og litt reising og utforskning av landet pluss et par turer til andre plasser i Asia. Er mest for gøy. ![]() Lykke til med dine studier! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Happy Turkeyday fra bondelandet i SC. Her skal dagen feires med fruens familie før vi vender nesen sørover igjen i kveld en gang. Nydelig dag og det ser ut som vi skal få se temperaturer på tyvetallet også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God torsdag...
I dag skal det bare jobbes... sent ut over kvelden også. Blir det tid, ser jeg for meg en treningsøkt. Ønsker alle en god dag!
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God torsdag fra FedEx. Her har man akkurat funnet ut hva man skal bruke en liten del av sommeren 2012 til - stå sammen med 39.999 andre og se på en 62 år gammel mann som er relativt sprek for alderen. Hvis man får tak i billett, da...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag | KnutW | Flyforum | 16 | 05-10-2017 11:18 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 8 | 16-06-2016 17:02 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 12 | 23-10-2015 06:39 |