![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hallo fra Yangon, 5,5 timer (?) foran mesteparten av leserne. Sitter ved gate 4 og venter på AirAsia, er vel en halvtime sen som vanlig. Sjeldnere har det vel vært tristere å forlate et land enn Burma. Skulle gjerne hatt mer tid i landet med mye rart og fantastiske mennesker. Nå er det BKK til sent lørdag. God tirsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Doha, tidlig oppe her også... Hjem i dag...ha en topp dag...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Bergenskontoret!
Her inntas en kjapp kaffe og litt Internett før jeg hopper i bilen. Full fart til Oslo for et par tettpakkede dager med møter og mas. Ikke våget å se ut vinduet enda, men jeg mistenker at det er en ganske standard og regnfull bergensmorgen. Ha en fortreffelig tirsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Om 10 minutter skal det tusles ned til Flytoget. En rask tur til GOT og videre til ARN for møter og middag idag. Hjem imorgen. Fly som går 06.40 er i prinsippet ikke noe for meg.
Ha en brillefin dag alle sammen.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Mmmmm... Hadde helt glemt hvor godt det er med frokost i kantina. Tralalalaaa
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Da er man klar til SK4629, må bare vente noen timer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Dagen startet like galant som i går, måtte gå opp en etasje for å få meg en kaffekopp. ![]() Men men, nå er da man på plass og en ny dag dag har begynt. Noe rar lunsj i dag, men det blir no en tur til IVAR for å tømme diverse skrot. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#9 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra Oslo! Litt ekstra tidlig ute idag, dagen består for det meste av lunchmøte i tilegg til et kurs på slutten av dagen så da er det nok greit å få gjort unna det nødvendigste på kontoret fort.
T-3 til neste flight, og på samme tur blir det en flyving med WF på en rute som de selv mister om kort tid. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Solen skinner og jeg er på plass på kontoret. Litt rolige dager med passe antall kolleger på vinterferie. Blir å mekke videre på noen rapporter. Itillegg må jeg ta turen innom en sportbutikk senere i dag da skibuksa ble helle fillete etter jeg kjørte en stav inn i leggen søndag. Spinning hos Sats senere i kveld
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Krsand!
Cavok her i dag etter at det kom store mengder regn her i går. Men det gjør tross alt godt for snøsmeltingen. Har allerede fått bestilt meg billett for dagstur til OSL i morgen. DY inn og SK tuback! Ikke så mange flyavganger i morgen. Har vel noe med vinterferie å gjøre kanskje. Nå venter plutselig et møte som vel varer resten av dagen! Ha ein framifrå dag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Superflyer
|
![]()
Go formiddag fra Trondheim
Her står en tur på et kjøpesenter for tur, nettopp fått lastet ut en kubikk med drit i søppeltaxi ( forøvrig et genialt konsept ), slik at kjelleren framstår som ryddig ![]() Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Aetas BKK funker fint etter at de fikset varmtvannet, så jeg fikk bade med utsikt fra 24. etc. Nå er det snart natt her.. :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Forus. Så vidt i gang med ukens andre kveldsvakt av totalt fem. Har en snikende følelse av at denne uken kommer til å bli veeeeldig rolig. Men sånn går no dagene....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flysitter
|
![]()
God ettermiddag ifra Mjøs-stranda. Etter en fin gåtur i vårsola så hjem å ordne litt i huset før frøkna kommer hjem. Sender også en hilsen til Henrik Ibsens gate 1 og gratulerer Harald med 75 års dagen. Hipp Hipp
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God ettermiddag fra solfylt Oslo. Her har frokosten nettopp blitt fortært og kaffen er på god vei ned. Midt i nattvaktuken så ikke tid for mye sprell. Lite trafikk på E6 pga vinterferien hjelper godt på reisetiden. Null kø hjem i morges, det kan vi like. Ha en fortsatt knakene god ettermiddag.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Giddy up fra ett regnfyllt Chicago. Tidlig til kontoret siden man snart har en lengre ferie.
Måtte klø meg litt i nepa på morran i dag. Fruen har spankulert på ny bil lenge og siden jeg har en ny Audi (og at hun reiser før fanden har fått på seg laiddene om morran) er det fast kost at min bil er borte og at jeg ble igjensittende med en 97 Toyota 4Runner. Vel, ny bil ble innkjøpt i helga og da jeg kom ut i garasjen i morgen, står hennes 2012 ML igjen, mens min Audi IGJEN ble førstevalget hennes... Må vel nesten innstille meg på å kjøre konebil i tiden fremover.... Lunch hos United's HQ i Sears Tower i dag før resten av dagen går med til å ferdigstille alle rapporter, ordrer, reiseregninger etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra noe lenger sør! Her er man igang med dagens gjøremål, og nå skal jeg dukke en tur inn i SABRE Red .. Kommer forhåpendtligvis ut igjen også ...
Det kvekker jevnlig i gjess i nordlig retning over hustakene her nå - tar det som et tegn på at våren er i emning. Værmeldinga er høyst ujevn i dagene fremover - vi skal gå fra kuldegrader og slaps til sol og over 20 i flere bølger de neste dagene ... Fortsatt god tirsdag, og grattis til Laffen Jr. Flagget er oppe! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |