![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei.
Jeg skal fly med KLM imorgen og prøver å sjekke inn på nettet. Det er 19 timer til avgang, så det skulle normalt sett være mulig å sjekke inn. Men det lar seg ikke gjøre. Jeg vet at det ikke nødvendigvis trenger å bety noe alvorlig, som f.eks kansellering, men at det er noe så uskyldig som at flighten er stengt i systemet for seating. Er det noen med innside info som kan berolige meg og si at KL1202 / 05jun12 ikke er kansellert? Takktakk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har du sjekket ankomst og avgangsinformasjonen på schiphol.nl?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Den er salgbar, ivertfall ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ikke uvanlig at online innsjekk hos KLM harker litt av og til ihvertfall, får håpe det bare er en bug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg havde nøjagtig samme problem hver eneste gang jeg skal online checke-in til KLM/AFs ruter. Sidst i februar på AF til JFK, hvor jeg skulle flyve med en A380, så ville gerne sidde godt, da det var min første tur i en A380. Jeg ringede til både KLM og AF's callcentre, men de sagde at problemet ikke kunne løses her, men ved check in ved min afrejselufthavn.
Det prøvede jeg så i HAM, men fik beskeden om at få det gjort ved boarding i CDG, men de var både sure, og stresset. Jeg fik dog det sæde jeg gerne vil have, men stress var der på - og især når der står resterende 500 personer bag en i en kø, hvor man lige har løbet hele CDG rundt for at komme til sin gate. Værste lufthavn på denne jord. Hjemad gik det godt med check-ind, men der hed flyselskabet også Delta (trods de er i samme alliance). Anyway, tilbage til dit spørgsmål. Jeg tror ikke der er andet end at ringe, og hvis du får samme spørgsmål så må du bare gøre ligesom mig ![]() - Og jeg kan så sige, at jeg også var bange for at vores fly var 'cancelled' både til DXB sidste år, og til JFK i år. Det var den dog ikke kan jeg berolige dig med, så det tror jeg skam heller ikke din flyvning er. God tur ![]() Last edited by ValdaIsaksson; 04-06-2012 at 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for tips og råd.
Det viste seg at pga KLM har begynt å bruke Altea, så var det en del snag i systemet, og internettinnsjekk virket derfor til tider ikke helt som det skulle. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Problemer med KLM online check in. | TriStar | Reiseforum | 8 | 23-06-2014 21:00 |
KLM online check-in | kbo | Reiseforum | 3 | 30-12-2008 21:45 |
Noen som jobber i check-in i KLM eller Air France? | RavenRiley | Register- og ATC-Forum | 0 | 13-05-2008 20:47 |
Noen som jobber i KLM/Skyteam, gjerne check in, her? | RavenRiley | Flyforum | 0 | 13-05-2008 19:43 |
Internett check in? | storg | Flyforum | 1 | 10-01-2006 16:22 |